کد خبر : 1469674 | 02 آبان 1396 ساعت 15:47 | 43K بازدید | 0 دیدگاه

به یاد جنجال در آخرین گل دربی (عکس)

سیدجلال حسینی را می توان آخرین گلزن دربی دانست. گلی که جنجال بسیاری به همراه داشت. جنجالی که از دقیقه 3+90 آغاز شد و تا چند روز پس از بازی نیز نقل محافل بود.

به گزارش "ورزش سه"، دربی هشتاد و چهارم در حالی با برتری سه بر دو استقلالی ها به پایان رسید که آغازگر یک جنجال بزرگ بود. همه چیز از دقیقه 90+3 و اوت دستی پرسپولیسی ها آغاز شد و همان طور که محتمل بود وحید امیری مامور پرتاب این توپ شد و طبق معمول با پرتابی بلند به دنبال ضربه سری بود تا اختلاف دو گله به حداقل برسد و دقیقا همین اتفاق هم افتاد.

 

پرتاب بلند امیری با ضربه سر سیدجلال حسینی دروازه استقلالی ها را برای دومین بار باز کرد تا نتیجه سه بر دو شود؛ اما حتی مهم تر از این گل، حواشی فراوانی بود که پس از به ثمر رسیدنش به وجود آمد. مدافع استقلال که مامور مستقیم مهار سیدجلال بود اعتقاد به خطا روی خود داشت. حرکت گلزن پرسپولیس که تصمیم داشت توپ را زودتر به میانه زمین برساند با واکنش رحمتی مواجه شد و در نهایت منجر به این شد که سیدجلال نقش بر زمین شود و نیمچه درگیری بین بازیکنان ایجاد شود.

 

پس از حرکت رحمتی، فغانی دست به جیب شد و اتفاقی که حداقل در سال های اخیر نیفتاده بود را به وجود آورد. او با نشان دادن کارت زرد دوم به رحمتی مقدمات اخراج وی از زمین را فراهم کرد و این اتفاق در حالی می افتاد که آبی پوشان هر سه تعویض خود را انجام داده و به ناچار از مجید حسینی درون دروازه استفاده کردند.

 

گلی که آبی پوشان معتقد بودند خطا بود، واکنش رحمتی و در نهایت درگیری او با سیدجلال، ورود سایر بازیکنان به متن جریان، اخراج رحمتی توسط داور و حضور یک مدافع درون دروازه باعث شد تا آخرین دقیقه وقت های تلف شده دربی هشتاد و چهارم در بالاترین سطح از استرس برگزار شود.

 

1249338

 

1249339

 

1249340

دیدگاه‌ها