کد خبر : 1469721 | 02 آبان 1396 ساعت 18:03 | 78.9K بازدید | 0 دیدگاه

صدور حکم کمیته اخلاق بعد از بازی

احتمال بالای بازی‌ کردن مسلمان و غفوری در دربی

به احتمال فراوان حکم کمیته اخلاق درباره محسن مسلمان و وریا غفوری بعد از دربی 85 پایتخت صادر و ابلاغ خواهد شد.

احتمال بالای بازی‌ کردن مسلمان و غفوری در دربی

به گزارش "ورزش سه"، داغ‌ترین خبری که در حوزه فوتبال طی روزهای آینده اهالی این رشته را درگیر خود کرده، مربوط به موضوع محرومیت محسن مسلمان و وریا غفوری دو بازیکن سرخابی های پایتخت است. مسلمان و غفوری که به دلیل انتشار عکس‌های مربوط به قلیان کشیدن‌شان با دستور موقت کمیته اخلاق تا اطلاع ثانوی محروم شده بودند، امروز به این کمیته رفتند و با مرتضی تورک دیدار کردند. مسلمان و غفوری در جلسه‌ای جداگانه با رییس کمیته اخلاق توضیحات خود درباره موضوع قلیان کشیدن را ارائه کردند و حالا منتظر اعلام حکم نهایی هستند.


این دو بازیکن بعد از جلسه امروز صحبت‌های انجام شده را خوب توصیف و ابراز امیدواری کردند حکمی که کمیته اخلاق صادر می‌کند هم به سود آنها باشد. 


با توجه به اینکه زمان زیادی به دربی 85 پایتخت باقی نمانده، حالا نگرانی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بازی کردن غفوری و مسلمان در این مسابقه مهم است. هنوز هیچ کس نمی‌داند آیا این دو بازیکن مجوز حضور در دربی را دارند یا خیر. 


در این باره شنیده می‌شود با توجه به اینکه حکم نهایی کمیته اخلاق به سازمان لیگ ابلاغ نشده، به احتمال فراوان این دو بازیکن در بازی روز پنجشنبه به میدان می‌روند. از این رو شنیده می‌شود اگر قرار به صدور حکم درباره محرومیت مسلمان و غفوری باشد، این حکم بعد از دربی از سوی کمیته اخلاق اعلام می‌شود. 


در صورتی که این شنیده‌ها درست باشد، مسلمان و غفوری مشکلی برای بازی کردن در دربی نخواهند داشت و شاید بعد از دربی مدتی از حضور در میادین و در ترکیب تیم‌شان محروم شوند. هرچند که هنوز مشخص نیست محرومیتی برای آنها در نظر گرفته خواهد شد یا خیر.

دیدگاه‌ها