کد خبر : 1469772 | 03 آبان 1396 ساعت 08:40 | 146.4K بازدید | 0 دیدگاه

تصمیم های مهم شفر برای فتح دربی

چالش‌های مهم ترکیب اصلی استقلال در دربی 85!

سرمربی استقلال برای انتخاب ترکیب اصلی خود در دربی 85 با چند چالش مهم روبه رو است.

چالش‌های مهم ترکیب اصلی استقلال در دربی 85!

به گزارش "ورزش سه"، وینفرد شفر هنوز در مورد ترکیب اصلی خود به جمع بندی نهایی نرسیده است؛ اما به نظر، او در بیشتر پست ها کار چندان سختی برای انتخاب نفرات اصلی خود ندارد و تنها در بعضی از پست ها است که او باید در مورد بازیکنان مختلف خود تصمیم گیری کند.


در فاصله 24 ساعت مانده به شروع دربی، شفر در 4 پست خود به جمع بندی نهایی نرسیده است که باید تا شروع بازی در مورد این پست ها تصمیم گیری کند.

 

حسینی یا رحمتی؟


از بین حسینی و رحمتی هرکدام در دربی بازی کنند، برای استقلال اتفاق خوبی است. مهدی رحمتی بسیار باتجربه است که در سال های گذشته چه زمانی که در اوج و چه زمانی که در افت بوده، بازی های بسیار خوبی انجام داده است. در دربی 82 که با شکست 4 بر 2 استقلال همراه شد، رحمتی یک پنالتی گرفت و با یک دبل سیو زیبا اجازه نداد شکست تیمش سنگین تر شود.
اما حسینی که در دو فصل گذشته به صورت جسته و گریخته در ترکیب استقلال به میدان رفته است، پیش از دربی موفق شده خود را به عنوان گلر ثابت استقلال معرفی کند. او گلر جوانی است که رفلکس ها و سرعتش بسیار خوب است و می تواند در اولین تجربه دربی به ستاره آبی ها تبدیل شود.

 

1249469

 

1249470

 


وریا غفوری یا خسرو حیدری؟


وریا غفوری و خسرو حیدری در پست دفاع راست با هم رقابت می کنند. آنچه مسلم است، نظر شفر روی وریا غفوری برای قرار گرفتن در پست دفاع راست مثبت تر است؛ چون او خصوصیت تدافعی بهتری دارد؛ اما خسرو حیدری هم که در کارهای هجومی بازیکن مستعدی است برای این بازی بدون شانس نیست.
البته این احتمال هم وجود دارد که شفر بخواهد از خسرو حیدری و وریا غفوری مثل بازی با نساجی همزمان در پست دفاع و هافبک راست بازی بگیرد.

 

1249472

 

1249474


چپاروف یا فرشید باقری؟


این که شفر بخواهد در جدال روز پنجشنبه از چپاروف یا فرشید باقری استفاده کند، به سیستم دفاعی یا تهاجمی او ارتباط پیدا می کند. اگر شفر بخواهد با دو هافبک دفاعی بازی کند، انتخاب او فرشید باقری خواهد بود؛ اما اگر او بخواهد با یک هافبک دفاعی بازی کند، به طور قطع چپاروف به میدان خواهد رفت.
آنچه از تمرینات استقلال در روزهای گذشته کاملا مشخص است، شفر قصد دارد برابر پرسپولیس با دو مهاجم بازی کند؛ حالا یا با دو هافبک دفاعی، یا با یک هافبک دفاعی و یک هافبک پشت مهاجم.

 

1249473

 


شهباززاده یا قربانی؟


اگر شفر بخواهد به آمار بازی های گذشته خود نگاه کند، به طور قطع انتخاب او برای دربی 85 در پست مهاجم هدف علی قربانی خواهد بود؛ چون این بازیکن در بازی با نساجی توانست طلسم 959 دقیقه گل نزدن مهاجمان تیمش را بشکند.
اما سجاد شهباززاده هرچند در این فصل کمی افت کرده است؛ اما او هم تجربه نیم فصل حضور در فوتبال ترکیه را دارد و طبیعتا برای بازی در چنین  دیداری استرس کمتری دارد. شهباززاده چه در دربی 85 بازی کند و چه نکند، در ادامه فصل حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

 

1249475

 

1249471

 


عکس ها: رضا سعیدی پور

دیدگاه‌ها