کد خبر : 1469843 | 03 آبان 1396 ساعت 12:51 | 57.5K بازدید | 0 دیدگاه

جعبه‌ی سیاه طارمی در دربی در اختیار منشا (عکس)

مهدی طارمی که یکی از گلزنان برتر پرسپولیس در دربی محسوب می‌شود در دربی هشتاد و پنج به دلیل محرومیت غایب است تا اکنون تمام نگاه‌ها به سمت گادوین منشا باشد.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی که درخشش خود در ترکیب پرسپولیس را از بازی دربی هشتاد آغاز کرد و از آن پس به عنوان پدیده سرخپوشان معرفی شد، در این جدال به دلیل محرومیت غایب است. شماره 17 آن روز سرخپوشان با حضورش در خط حمله پرسپولیس موفق شد با حرکات خود روز سختی برای مدافعان استقلال رقم بزند و در نهایت نیز روی گل این تیم تاثیرگذار شد و پرسپولیس به یک برد شیرین برابر آبی‌پوشان دست یافت.


اوج هنرنمایی این مهاجم در دربی اما در پیروزی 4 بر 2 سرخپوشان ثبت شده است؛ جایی که او دو گل زد، پنالتی گرفت، پنالتی از دست داد و پاس گل هم داد. طارمی هرچند در بازی قبلی دو تیم یک مهاجم ناکام بود و نتوانست به شمار گل‌های خود اضافه کند؛ اما بارها با ایجاد خطر روی دروازه مهدی رحمتی، هواداران تیمش را نیم خیز کرد.


او اکنون به دلیل محرومیت در جدال هشتاد و پنجم دو تیم حضور ندارد تا تمام نگاه‌ها معطوف به گادوین منشا باشد؛ مهاجم نیجریه‌ای آماده‌ی این روزهای سرخپوشان که به دنبال گلزنی در دربی است و مطمئنا در این راه نیازمند این است تا کاملا با فضای این جدال آشنا شود. آخرین تمرین پرسپولیس و این عکس یادگاری جالب توجه از دو مهاجم سرخپوشان و باید دید آقای گل دو فصل اخیر فوتبال ایران چه رازهایی برای موفقیت در این جدال به منشا گفته است.
 

دیدگاه‌ها