کد خبر : 1469856 | 03 آبان 1396 ساعت 13:53 | 19.4K بازدید | 1 دیدگاه

باشگاه نباید مرا مقابل هواداران قرار دهد

شفیعی: در سرخابی‌ها نه، جایم در تراکتور خالی است

مدافع لژیونر فوتبال ایران در لیگ کره جنوبی مصدومیت را دلیل دوری‌اش از ترکیب اف سی سئول عنوان می‌کند و مدعی است دربی هشتاد و پنج زیبا و پرگل خواهد شد.

شفیعی: در سرخابی‌ها نه، جایم در تراکتور خالی است

به گزارش "ورزش سه"، خالد شفیعی که از ابتدای فصل راهی کره جنوبی شده تا فوتبال خود را در شرق آسیا و در تیم اف سی سئول دنبال کند، این روزها درگیر ماجرای مربوط به شکایت از تراکتورسازی است. او در مورد دلیل غیبتش در ترکیب تیمش گفت: در چند بازی اخیر به دلیل مصدومیتی که برایم پیش آمد، غایب بودم و فرصت بازی پیدا نکردم؛ ولی به زودی و با رفع مصدومیتم می‌توانم به میادین برگردم.


وی با اعلام اینکه لیگ کره از شرایط فنی و کیفی بالایی برخوردار است، گفت: اینجا سطح فوتبال خیلی با ایران متفاوت است و اگر بازیکنان ایرانی قصد دارند به اینجا بیایند، باید ذهنیت‌شان را از فوتبال ایران خالی کنند و با یک ذهنیت جدید کارشان را شروع کنند. خیلی بازیکنان از من شایستگی بیشتری برای حضور در کره‌جنوبی دارند و امیدوارم به زودی بازیکنان ایرانی زیادی اینجا بازی کنند.


خالد شفیعی در مورد موضوع شکایتش از باشگاه تراکتورسازی که به موضوعی جنجالی طی هفته‌های اخیر تبدیل شده بود اینطور توضیح می‌دهد: من 4 سال خوب در تراکتورسازی داشتم و با جان و دل برای این تیم بازی کردم. از پیشنهادات مالی بالاتر گذشتم و منتی هم ندارم؛ چراکه هرچه دارم از این تیم و هوادارانش است؛ ولی حتی از چهار سال قبل هم هنوز مبلغ زیادی طلب دارم.


وی ادامه داد: هیچ کس حق ندارد مرا مقابل هوادارانی که روزهای خوبی را در کنار آنها پشت سر گذاشتم، قرار دهد. نمی‌دانم باشگاه چرا اینطور برخورد می‌کند، پول بازیکن خارجی را به سرعت می‌دهند تا محروم نشوند؛ ولی بازیکن ایرانی اینطور حقش خورده می‌شود. اول فصل رفتم برای صحبت و قرارداد جلوی من گذاشتند و گفتند تا تمدید نکنی پولت را نمی‌دهیم. الان هم بیانیه می‌دهند و من را مقابل هواداران قرار می‌دهند. چرا باید به خاطر گرفتن حقم که تازه چند سال برای آن صبر کردم توهین بشنوم؟ مگر من برای تراکتورسازی کم گذاشتم؟ باور کنید من عاشق تراکتورسازی و هوادارانش هستم و در ایران فقط برای این تیم بازی می‌کنم.


شفیعی در مورد دربی هشتاد و پنج و پیش‌بینی‌اش از این دیدار گفت: امیدوارم یک بازی خوب انجام شود و تماشاگران دو تیم از بازی لذت ببرند و هر تیمی که شایستگی بیشتری دارد برنده شود و مهم‌تر اینکه بازی گل و برنده داشته باشد.


وی در مورد غیبت مهدی طارمی که آیا می‌تواند روی موفقیت استقلال تاثیر بگذارد یا خیر گفت: طارمی یکی از بهترین مهاجمان ایران است و جای خالی او در دربی حس می‌شود، اگر در زمین بود تاثیر زیادی در روند بازی داشت چرا که تنها مدافعی که می‌توانست او را مهار کند، من بودم. با این حال جای طارمی در بازی روز پنجشنبه واقعا خالی است.


شفیعی در مورد اینکه فصل گذشته مورد توجه پرسپولیس بود و در این فصل هم زمزمه حضورش در استقلال شنیده می‌شد و با این شرایط جای خود را در ترکیب کدام تیم در بازی فردا خالی می‌بیند گفت: نه استقلال و نه پرسپولیس و جای من در تراکتورسازی خالی است.

دیدگاه‌ها