کد خبر : 1470119 | 04 آبان 1396 ساعت 19:14 | 63.8K بازدید | 0 دیدگاه

اخباری که در مورد بلیت فروشی منتشر شد درست نبود؛

طاهری: شرایط مهیا نشود می‌روم

علی اکبر طاهری می گوید که در تلاش است تا شرایط ماندن برانکو در تیم را فراهم کند.

طاهری: شرایط مهیا نشود می‌روم

به گزارش "ورزش سه"، علی اکبر طاهری مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پایان دربی 85 که با پیروزی یک بر صفر تیمش همراه شد در پاسخ به سوالات خبرنگاران در مورد مشکلات بلیت فروشی که پیش از این دیدار رخ داد، عنوان کرد:  در بعضی از فضاها اطلاع رسانی غلطی شد که بلیت وجود دارد، در حالی که شب گذشته آقای فتاحی به صراحت گفتند که بلیت تمام شده و به استادیوم نیایید. خبر رسانی هم از باشگاه صورت گرفت و هم سازمان لیگ. ما دائم گفتیم که بلیت نیست، اما متاسفانه صبح طوری شده بود که طرفداران دو تیم وعلاقمندان برای تماشای بازی به ورزشگاه می آمدند. امیدوارم روز به روز بتوانیم شرایط بلیت فروشی را بهتر کنیم.


طاهری در پاسخ به این سوال که تعداد بلیت های فروخته شده به هواداران استقلال کمتر بوده، می گوید: این حرف ها اصلا درست نیست. من آمار دقیق تماشاگران را در سایت باشگاه می گذارم. حتی گفته می شد که باید حتما برای خرید در بانک کوثر حساب باز شود، اما درست نیست. ما آمار تعداد بلیت هایی که در شعب بانک کوثر به واسطه کارت هواداری خریداری شده داریم و تعدادش 4400 بلیت است و این در حالی است که تعداد 52 هزار بلیت را مردمی تهیه کرده اند حسابی افتتاح نکرده اند. متاسفانه فضا سازی می شود و صداقت رعایت نشده است. من فضای مجازی را دیدم که بر مبنای حرف یکی دو نفر این اخبار را منتشر کرده اند و منطقی نیست. همانطور که دیدید نصف استادیوم رقیب ما نشسته بود و نصف دیگر پرسپولیسی ها بودند. امیدوارم به مرور بهتر شود.


مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به این سوال که قبل از بازی شایعاتی مبنی بر استعفای او پس از بازی در صورت ادامه مشکلات مالی به گوش رسید، گفت: مسائل مالی و شرایط کار کردن متفاوت است و نباید با هم قاطی نکنید. باید فضای کار فضای خوبی باشد. من منتخب اعضای هیئت مدیره هستم و اگر مجمع صلاح نداند من می روم. قرار نیست که تا ابد من باشم. اگر هم من رفتم شما ناراحت نشوید.

 

طاهری در پاسخ به این سوال که با این شرایط احتمال استعفا وجود دارد، اظهار داشت: بحث استعفا نیست و باید شرایط کاری مهیا باشد. اگر بشود هستیم و اگر نشود نیستیم.


طاهری در پایان هم در مورد پیروزی در دربی صحبت کرد: دربی همیشه حساسیت های خودش را دارد. طبیعی است که این جمعیت هم شرایط را حساس تر می کند. خیلی خوشحالیم و مبارک هواداران باشد.


مدیرعامل پرسپولیس در مورد اینکه گفته بود بعد از دربی در مورد تمدید قرار داد با برانکو و روند آن صحبت می کند، عنوان کرد: مذاکراتی را داشتیم و امیدوارم بتوانیم نقطه نظرات ایشان را پیاده کنیم تا شرایط ماندن برانکو را فراهم کنیم.

دیدگاه‌ها