کد خبر : 1470124 | 04 آبان 1396 ساعت 19:21 | 50.4K بازدید | 0 دیدگاه

نقش ویژه کمال در جشن شادی پرسپولیس

دربی 85 پایتخت با تمام فراز و نشیب هایی که داشت در نهایت با برتری 1-0 پرسپولیس به پایان رسید تا شکست در آخرین دربی از سوی سرخ ها به فراموشی سپرده شود.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس موفق شد بعد از یک سال و اندی بار دیگر طعم برد در دربی های حساس پایتخت را بچشد و با شکست دادن حریف سنتی خود به جایگاه دوم جدول صعود کرده و با یک بازی کمتر شانس بازگشت به صدر جدول و عبور از پارس جنوبی را داشته باشد.


تک گل سه امتیازی دربی 85 از روی نقطه پنالتی توسط علی علیپور به ثمر رسید تا این مهاجم شمالی یک بار دیگر نام خود را در بین گلزنان دربی های پایتخت ثبت کند. بعد از این گل در شادی که بازیکنان پرسپولیس داشتند، کمال کامیابی نیا نقش اصلی را ایفا کرد تا صحنه ای جالب توجه از بازیکنان برنده دربی رقم بخورد.


کمال با ایستادن مقابل علی علیپور، سوژه تصویری جالبی از پرسپولیسی ها بعد از گل سه امتیازی و ارزشمند علی علیپور از نقطه پنالتی را رقم زد. کامیابی نیا که در طول دربی نتوانست عملکردی که از او انتظار می رفت را ارائه بدهد، با پیشگام بودن در جشن شادی پرسپولیسی ها در بطن این حرکت قرار گرفت تا تصاویر او نقل رسانه ها و محافل خبری شود. صحنه ای که می توانست برای علی علیپور اتفاقی تلخ تر را رقم بزند اما گلزن شمالی با زرنگی خاصی از مصدومیت گریخت.

 

دیدگاه‌ها