کد خبر : 1470138 | 04 آبان 1396 ساعت 19:51 | 61.3K بازدید | 0 دیدگاه

وریا از محرومیت تا پایان اشکبار در دربی 85

بازیکنی که تا آستانه محرومیت از دربی 85 پیش رفته بود، حضورش مانع شکست استقلال نشد تا در نهایت با چشمانی اشکبار زمین را ترک کند.

وریا از محرومیت تا پایان اشکبار در دربی 85

به گزارش "ورزش سه"، وریا غفوری که چند روز قبل به خاطر ماجرای قلیان کشی تا مرز محرومیت از سوی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال از حضور در دربی 85 پایتخت پیش رفته بود در نهایت محرومیتش منتفی شد تا به عنوان یکی از 11 مرد اصلی استقلال به میدان برود و در جناح راست آبی ها در کنار خسرو حیدری امیدوار به تشکیل زوجی رویایی شود.


وریا که روزهای پرتنشی را به خاطر ماجراهای قلیان کشیدن و احتمال محرومیت پشت سر گذاشته بود در طول 90 دقیقه دربی نتوانست چهره تاثیرگذاری از خود نشان بدهد؛ گرچه در نیمه دوم تلاش های او چشمگیرتر از نیمه اول بود، به خصوص در برخی دقایق که مشکلات زیادی را برای مدافعان پرسپولیس رقم زد.


غفوری که اصلا دوست نداشت طعم شکست در دربی را بچشد در پایان بازی جزو معدود بازیکنان تیمش بود که با چشمانی اشکبار و غمگین روی خارج شدن از زمین و عبور از روبروی سکوهای طرفداران را نداشت؛ صحنه هایی از خود برجا گذاشت که می تواند در روزهای آتی بازخورد زیادی داشته باشد. 


وریا که در حالتی عجیب نمی توانست گریه های خود را کنترل کند در نهایت با دخالت سایر بازیکنان تیم از جمله مهدی رحمتی، مهدی قائدی و ... به هر شکلی که بود با همان چشم های گریان زمین را ترک و راهی رختکن شد، به این امید که حال و روز استقلال در روزها و هفته های آتی فصل رو به خوشی برود و اجازه ندهد تا جایگاه این ملی پوش آبی ها در تیم ملی برای جام جهانی 2018 به خطر بیافتد.

 

 

 

 

 

 

 

عکس ها: سجاد ایمانیان

دیدگاه‌ها