کد خبر : 1470150 | 04 آبان 1396 ساعت 20:23 | 95.8K بازدید | 0 دیدگاه

احتیاط به جای نمایش تهاجمی همیشگی

برانکو پایین‌تر از ایوانکوویچی که دوست داریم

بعد از شکست تلخ در دربی 84 اصلا دوست نداشت دوباره خاطرات آن روز برایش تکرار شود به همین خاطر وقتی سوت پایان بازی به صدا در آمد نتوانست شادی اش را پنهان کند.

برانکو پایین‌تر از ایوانکوویچی که دوست داریم

به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ که در دو بازی رفت و برگشت فصل قبل مقابل استقلال با اتفاقات عجیبی روبرو شد به خصوص بعد از شکست 3-2 اصلا دوست نداشت در دربی 85 هم با آن اتفاقات دست و پنجه نرم کند به خصوص که انتظارات از او و تیمش به حد کافی بالا بود.


پروفسور بعد از ناکامی در راهیابی به فینال آسیا خوب می دانست برتری در دربی پایتخت می تواند آب رفته را دوباره به جوی بازگرداند و رضایت طرفداران پرشمار این تیم را جلب کند از همین رو با بهترین ترکیب و تفکر تاکتیکی شاگردانش را به مصاف رقیبی فرستاد که سرتاپا انگیزه بود تا از این دیدار سنتی با دست پر خارج شود.


برانکو که آخرین تقابلش با وینفرد شفر را در آلمان باخته بود این بار اما در روزی که شاگردان او به هیچ عنوان انتظارات را برآورده نکردند و بسیار پایین تر از روزهای اوج خود ظاهر شدند با پنالتی علی علیپور موفق به کسب بردی ارزشمند و انتقامی از استقلال شد تا دوباره در مسیر قهرمانی و صدرنشینی قرار بگیرد. 

 


بردی حساس و سرنوشت ساز برای پیرمرد کروات که باعث شد تا او بعد از سوت پایان بازی نتواند شادی خود را پنهان کند و با مشت های گره کرده برای ثانیه ها و دقایقی به شادی بپردازد و حتی در جشن پایانی در کنار شاگردانش در تشویق های ایسلندی با طرفداران همراه شود. 

 


محمد تقوی کارشناس فوتبال درباره سرمربی پرسپولیس می گوید:« او بهترین مربی حال حاضر فوتبال ماست و بدون شک تیمش را عالی می شناسد و خیلی مهم است تیمی ساخته که حتی در روز بدش نمی بازد. اما انتظار ما از آقای برانکو بیش از چیزی بود که در این بازی نشان داد و من تصور می کردم او حداقل در نیمه دوم با نمایش تهاجمی به دنبال افزایش گل های زده باشد».


با وجود این برانکو با سه برد در 6 دربی که سرمربی پرسپولیس بوده، نمره عالی را در قلب هواداران به دست آورده است اگر چه در فوتبال هیچ امر دائمی وجود ندارد و البته برانکو این موضوع را بهتر از همه می داند.

 

 

 

 


عکس ها: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها