کد خبر : 1470153 | 04 آبان 1396 ساعت 20:30 | 53.2K بازدید | 0 دیدگاه

داد و سوت‌هایی که چاره‌ساز نشد

سوت‌های بی‌نتیجه آلمانی سپیدمو(عکس)

سرمربی آلمانی استقلال کنار زمین آرام و قرار نداشت و مدام در حال صحبت با داور و بازیکنانش بود.

به گزارش "ورزش‌سه"، وینفرد شفر سرمربی 67 ساله استقلال در مصاف با پرسپولیس چهره دیگری از خود کنار زمین به نمایش گذاشت. سرمربی آلمانی آبی های پایتخت از دقیقه یک تا 90 مسابقه دربی کنار زمین حضور داشت و با حرکات جالب خود جلب توجه می کرد.


شفر که علاقه زیادی به سوت و فریاد زدن دارد،  یک دقیقه هم آرام و قرار نداشت. او بارها به تصمیمات داور اعتراض کرد و سعی داشت با فریاد بر سر بازیکنانش آنها را تشویق کند. شفر با حرکات دست خود نیز جلب توجه کرد و حرص و جوش مثال زدنی داشت.

 


همه این کارها اما در کنار زمین سودی برای استقلال نداشت و اولین شکست در کارنامه سرمربی آلمانی به ثبت رسید. آن هم در مسابقه دربی که اهمیت ویژه ای برای هواداران دارد. نکته قابل توجه درباره شفر این بود که انتظار می رفت تیم او در بازی دربی با تاکتیک بهتری به میدان برود و طوری بازی کند که سد دفاعی پرسپولیس را باز کند و به نتیجه برسد.


استقلال امروز اگرچه چند موقعیت گلزنی به دست آورد؛ اما بازی که هواداران و اهالی فوتبال از تیم تحت هدایت وینفرد شفر انتظار داشتند، انجام نشد و به نظر می رسد سرمربی آلمانی باید با تلاش بیشتر تاکتیک مد نظرش را به بازیکنان دیکته کند و بتواند روزهای خوبی را برای آبی ها رقم بزند.

 

 

 

 

 

1249853


عکس ها: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها