کد خبر : 1470162 | 04 آبان 1396 ساعت 20:51 | 20.1K بازدید | 0 دیدگاه

می دانستیم بازی سختی با فجرسپاسی داریم

حسینی: محرومیت کیانی به ما ضربه زده است

مربی تیم تراکتورسازی اعلام کرد این باشگاه پشت مهدی کیانی ایستاده است.

حسینی: محرومیت کیانی به ما ضربه زده است

به گزارش "ورزش‌سه"، مجتبی حسینی در پایان دیدار تراکتورسازی و فجرسپاسی که با برتری 5 بر 2 تیم تبریزی به پایان رسید، صحبت هایی را بر زبان آورد که در ادامه می خوانید:

 


می دانستیم بازی سختی داریم


طبق پیش‌بینی، می‌دانستیم که بازی سختی مقابل تیم باقدمت فجرسپاسی پیش رو داریم و به بازیکنانم تبریک می‌گویم که با تمام انرژی در زمین ظاهر شدند و موفق شدند به برتری برسند. با این‌که امروز مقابل تیم خوبی بازی می‌کردیم، اما بازیکنان ما حریف را دست کم گرفته بودند و از طرفی نیز، از نظر نیروی انسانی تحت فشار بودیم و از بازیکنانم تشکر می‌کنم که با وجود همه مشکلات، موفق شدند سربلند از مسابقه خارج شوند.

 


رفته رفته مصدومان اضافه می شوند


بازیکنان مصدوم ما رفته ‌رفته به تیم اضافه می‌شوند؛ البته برخی از آن‌ها مشکلات بدنی دارند که طبیعی است؛ امروز عشوری و نوری در زمین حضور داشتند و فکر می‌کنم شرایط‌شان خوب شده و امیدوارم بقیه مصدومان ما نیز به تیم اضافه شوند.

 


چمن یادگار کیفیت خوبی ندارد 


با وجود تلاش‌های مسئولان حفظ و نگهداری چمن، اما چمن ورزشگاه یادگار امام (ره) در شرایط خوبی قرار ندارد و کیفیت چمن در عملکرد ما تأثیر گذاشت. بازی روی زمین در این چمن سخت است و باید راه‌حلی برای این موضوع پیدا کنیم.

 


محرومیت کیانی به ما ضربه بزرگی زده است 


باشگاه در این رابطه خیلی تلاش کرده است و فکر نمی‌کنم کسی در این راه کاری نکرده باشد؛ من زیاد در جریان این مسائل نیستم و قطعاً محرومیت کیانی ضربه بزرگی به ما زده است.

 


پشت کاپیتان تیم ایستاده ایم 


کیانی یکی از ارکان اصلی تراکتورسازی بوده، اما اینکه بخواهم راجع به ریز مسائل صحبت کنم، نه در حیطه اختیاراتم است و نه از آن اطلاع دارم؛ این را قبول ندارم که باشگاه تراکتورسازی به ‌دنبال رفع محرومیت کیانی نبود؛ کل باشگاه، بازیکنان و کادر فنی پشت او است و ما در حال رایزنی هستیم که این حکم شکسته شود.

دیدگاه‌ها