کد خبر : 1470285 | 05 آبان 1396 ساعت 17:17 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

نوری آخرین نماینده ایران

سعید ملایی به نشان برنز دست یافت

مرد برنزی جودو ایران با برتری مقابل رقیب مغولستانی خود مدال برنزی دیگر در کارنامه افتخارات خود ثبت کرد.

سعید ملایی به نشان برنز دست یافت

به گزارش "ورزش سه" از مهر، در ادامه رقابتهای  جودو گرنداسلم ابوظبی سعید ملایی در دیدار رده بندی وزن ۸۱- کیلوگرم «نیام سورن» قهرمان سال ۲۰۱۶ آسیا از مغولستان را شکست داد و به نشان برنز این رقابتها دست پیدا کرد. ملایی در اغلب مسابقاتی که شرکت کرده، با مدال برنز به خود پایان داده است. 

 

وی در وزن ۸۱-کیلوگرم بعد از یک دور استراحت، «آنری اکوتیدزه» از پرتغال را ضربه فنی کرد و در مرحله یک چهارم نهایی برابر «رخویاشویلی» از گرجستان  بازنده شد و به گروه بازنده ها رفت. وی در این مرحله نیز با برتری برابر «برند اتینه» از کانادا به دیدار رده بندی راه یافت. 

در رقابتهای امروز مهدی فتحی ‌پور و محمد بریمانلو در وزن ۷۳- کیلوگرم با شکست برابر رقبای خود از دو مسابقات خارج شده بودند. پنجشنبه درروز نخست این رقابتها هم محمدرشنونژاد در وزن ۶۰- کیلوگرم از دور مسابقات حذف شد و قاسم نورزی زاده هم در وزن ۶۶- کیلوگرم هفتم شد. 

 

فردا در روز پایانی وحید نوری آخرین نماینده ایران است که به روی تاتامی می رود. وی در وزن ۹۰- کیلوگرم دور اول باید به مصاف نماینده آذربایجان برود و در صورت پیروزی با برنده دیدار برزیل، آلمان و اسپانیا مبارزه خواهد کرد.

این دوره از مسابقات با حضور ۲۷۷ جودوکار از ۴۷ کشور به میزبانی امارات در ابوظبی جریان دارد.

دیدگاه‌ها