کد خبر : 1470347 | 06 آبان 1396 ساعت 10:11 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

اوزیل: با 100 درصد توان برای آرسنال بازی می کنم

مسوت اوزیل، ستاره آلمانی آرسنال، اعلام کرد علی رغم شایعات زیادی که در مورد جدایی اش از این باشگاه وجود دارد، در زمین بازی تمام تلاشش را برای موفقیت توپچی ها می کند.

اوزیل: با 100 درصد توان برای آرسنال بازی می کنم

به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته رسانه های انگلیسی ادعا کردند که این ملی پوش آلمانی به هم تیمی هایش گفته که در زمستان از آرسنال جدا می شود و به منچستریونایتد می رود.

با توجه به اینکه اوزیل تا پایان این فصل با آرسنال قرارداد دارد، شایعه جدایی او چندان عجیب هم نیست؛ اما استن کرونکه، مالک آرسنال، تاکید کرد که این باشگاه قصد حفظ اوزیل را دارد و این بازیکن تاکید کرد که تمام تلاشش را برای موفقیت توپچی ها می کند.

او به اسکای اسپورتس گفت:" شنیدن صحبت های کرونکه حس خوبی داشت. من از بودن در اینجا راضی ام و مانند همیشه با 100 درصد توانم بازی می کنم. هرکاری بتوانم برای تیم انجام می دهم و با تمام وجود در زمین برای تیم بازی می کنم.

 

 

1232681

 

مهمترین مسئله، فوتبال بازی کردن است. می خواهم تمام تلاشم را بکنم و 100 درصد توانم را برای تیم به نمایش بگذارم. مهم است که با تمام وجود بازی کنم و از بازی کردن لذت هم ببرم. هر اتفاق دیگری که رخ بدهد در آینده مشخص خواهد شد.

من خودم را بهتر از بقیه می شناسم. من کسی هستم که نیاز دارم در زمین از بازی لذت ببرم. همه می دانند که پست مورد علاقه من، شماره 10 یعنی بازیساز است. در حال حاضر سرمربی از من در سمت راست استفاده می کند و این چیزی است که باید بپذیرم و کیفیتم را در این پست نشان بدهم."

دیدگاه‌ها