کد خبر : 1470395 | 06 آبان 1396 ساعت 11:17 | 96.4K بازدید | 0 دیدگاه

رونمایی از چپ‌پای جدید پرسپولیس(عکس)

دربی 85 پایتخت نه تنها یک برد شیرین و ارزشمند برای سرخ های پایتخت در پی داشت، بلکه باعث شد تا از چپ پای جدید پرسپولیس هم رونمایی شود.

به گزارش "ورزش سه"، حساس ترین بازی فصل فوتبالی ایران با برتری شیرین پرسپولیس مقابل رقیب سنتی به پایان رسید تا مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر انتقام شکست در آخرین دربی که فصل قبل رقم خورده بود را از آبی های پایتخت بگیرد. انتقامی که باعث شد تا بر میزان محبوبیت پروفسور کروات روی نیمکت رهبری پرسپولیس افزوده شود.


برانکو که در شش بار نشستن روی نیمکت پرسپولیس در دربی های تهران موفق به ثبت سومین برد خود شد تا بهترین عملکرد ممکن را در این بازی بزرگ به عنوان مربی پرسپولیس رقم بزند و رکورد جدیدی از خود به ثبت برساند در نیمه دوم بازی با استقلال صحنه جالب تری را رقم زد و باعث شد تا از چپ پای جدید سرخ ها در دربی هم رونمایی شود.


برانکو در اوج حساسیت حاکم بر بازی و لحظاتی که تماشاگرنماهای حاضر در ورزشگاه اقدام به پرتاب انواع و اقسام اشیا به داخل زمین می کردند با دیدن یک سیب قرمز داخل زمین چمن، محوطه فنی مجاز نیمکت را ترک و یاد دوران جوانی به داخل زمین چمن رفت و با پای چپ خود این سیب را به بیرون شوت کرد تا از چپ پای جدید پرسپولیس در حین دربی رونمایی کرده باشد!

 

 

عکس: احمد معینی جم

دیدگاه‌ها