کد خبر : 1470414 | 06 آبان 1396 ساعت 11:52 | 40K بازدید | 0 دیدگاه

استقلال در انتظار امیدی که همیشه بود(عکس)

امید ابراهیمی در بازگشتش به میادین بار دیگر در ترکیب اصلی تیمش به عنوان یکی از کلیدی ترین مهره ها به بازی گرفته شد.

به گزارش "ورزش سه" در فصل های اخیر هر مربی که روی نیمکت استقلال نشسته است درباره جایگاه امیدابراهیمی در ترکیب استقلال تردیدی به خودش راه نداده و او همواره یکی از اصلی ترین بازیکنان تیمش بوده است.

ابراهیمی البته به دلیل مصدومیت سنگینی که نصیبش شد بازی های ابتدای فصل اخیر را از دست داد؛ اما در بازگشتش به میادین نه تنها به ترکیب اصلی استقلال که به ترکیب تیم ملی ایران نیز بازگشت و مقابل روسیه بازی کرد.


ابراهیمی در زمان حضور شفر هم کماکان مرد اصلی خط میانی تیمش است و در  دربی 85 نیز به عنوان یکی از مهره های کلیدی مرد آلمانی در میانه زمین بازی کرد. ابراهیمی در این بازی بیشتر مسئولیتش درگیری ها و جلوگیری از بازی سازی پرسپولیسی ها در میانه میدان بود. ابراهیمی در این بازی یک شوت درون چارچوب هم داشت که توسط بیرانوند مهار شد.


او نشان داده است هر زمان که در اوج آمادگی باشد استقلال نیز به موفقیت نزدیک می شود و بی جهت نیست که استقلالی ها به شدت در انتظار رسیدن ابراهیمی به دوران اوجش هستند؛ هرچند او در حال حاضر نیز مهره ای بی جانشین در ترکیب تیمش به حساب می آید.


شماره 6 استقلال باید هرچه سریعتر به کیفیت لازم برسد و تیمش را مثل همیشه بالا بکشد، کاری که در فصل های قبل به خوبی انجام داده است.

 

دیدگاه‌ها