کد خبر : 1470459 | 06 آبان 1396 ساعت 14:14 | 41.2K بازدید | 0 دیدگاه

ابراهیمی: هرگز با رحمتی درگیر نشدم

هافبک استقلال شایعه درگیری با مهدی رحمتی پیش از دربی را تکذیب می کند.

ابراهیمی: هرگز با رحمتی درگیر نشدم

امید ابراهیمی هافبک محبوب آبی پوشان که برای مراسم سالگرد فوت پدرش در شمال به سر می برد، پس از شایعاتی که در مورد بحث و درگیری اش با مهدی رحمتی به وجود آمده است  به "ورزش سه "می گوید: من در حال حاضر برای رسیدگی به مراسم سالگرد پدرم در شمال حضور دارم و نمی دانم این شایعات برای چه هدفی و از کجا سرچشمه می گیرد، فقط می دانم که اصلاً چنین چیزی صحت ندارد و این شایعات همگی ساخته ذهن برخی از دوستان است.


ابراهیمی در ادامه می گوید: استقلال پس از باخت در دربی از نظر روحی افت کرده و تمام هدف من و بازیکنان تیم کمک به این شرایط است و هدفمان فقط سربلندی و موفقیت استقلال است و مطمئنم این موضوع مهمترین مسئله برای من و هم تیمی های من است.


هافبک تیم ملی کشورمان در پایان می گوید: من بازهم می گویم این شایعات کاملاً بی اساس است و بین من و مهدی رحمتی هیچ گونه مشکلی وجود ندارد و در عین رفاقت به همراه دیگر بازیکنان برای موفقیت استقلال در تلاش هستیم و کسانی که این شایعات را می سازند هدفشان ضربه زدن به نام بزرگ استقلال است. هواداران خوب ما باید بدانند که به شایعات توجه نکنند و با حمایت های بی نظیرشان به موفقیت تیم محبوبشان کمک کنند.

دیدگاه‌ها