کد خبر : 1470473 | 06 آبان 1396 ساعت 15:51 | 19.5K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی دیرهنگام شیاطین سرخ

یونایتد 1-0 تاتنهام؛ شلیک مارسیال به قلب پوچتینو

یونایتد با گل دقایق پایانی آنتونی مارسیال توانست بر تاتنهام غلبه کرده و فاصله اش با سیتی را موقتا به دو امتیاز کاهش دهد.

یونایتد 1-0 تاتنهام؛ شلیک مارسیال به قلب پوچتینو

به گزارش "ورزش سه"، حساس ترین بازی هفته دهم لیگ برتر انگلیس بدون شک دیدار دو تیم هم امتیازی و بالانشین جدول یعنی یونایتد و تاتنهام بود.

یونایتد با تفاضل گل بهتر تیم دوم بود و تاتنهام نیز در رده سوم قرار داشت. سفید های لندنی در این بازی بهترین بازیکن خود یعنی هری کین را در اختیار نداشتند.

 

 

1250220

 

 

یونایتد با حمایت هوادارانش بازی را طوفانی آغاز کرد و در ده دقیقه اول سه فرصت خوب گلزنی را از دست داد. به خصوص فرصت لوکاکو روی یک دوی خوب با راشفورد می توانست شیاطین سرخ را خیلی زود پیش بیندازد ولی درخشش لوریس اجازه این کار را نداد.

 

پس از حملات یونایتد بازی کمی شکل آرام تری به خود گرفت و تاتنهام رفته رفته بر جریان بازی تسلط بیشتری پیدا کرد.

دقیقه 28 روی مهار توپ اشتباه دخیا، تاتنهام توسط سیسوکو می توانست به گل هم برسد اما ضربه این بازیکن به بالای دروازه زده شد. در ادامه نیمه اول، هر دو تیم فرصت های خوبی برای گلزنی نصیب شان شد که راهی به دروازه پیدا نکردند تا نیمه اول بدون گل تمام شود.

 

 

1250218

 

 

نیمه دوم هم با حملات یونایتد شروع شد. 

شیاطین سرخ دقیقه 54 یک بار دیگر به گلزنی نزدیک شدند. ابتدا این لوریس بود که در مهار توپ اشتباه کرد اما دیویس در دهانه دروازه اجازه نداد تا لوکاکو به توپ برسد. در ادامه همان توپ، ضربه راشفورد را لوریس در شلوغی جلوی دروازه برگشت داد و والنسیا روی ریباند نتوانست استفاده لازم را ببرد.

 

 

1250229

 

 

دقیقه 64 بازی، شوت سرکش والنسیا به شدت دروازه تاتنهام را تهدید کرد. شیاطین سرخ در این مقطع از بازی تیم برتر میدان بودند.

دقیقه 78 ضربه سر لوکاکو که به تیر برخورد کرد اوج بدشانسی یونایتد بود که در نیمه دوم استحقاق پیش افتادن از تاتنهام را داشت و البته سه دقیقه پس از این موقعیت توانست به گل هم برسد.

 

دقیقه 81 ارسال یک توپ بلند از دخیا و در ادامه، پاس با ضربه سر لوکاکو در میان غفلت مدافعان تاتنهام به مارسیالی رسید که به تازگی وارد زمین شده بود. ستاره فرانسوی هم در مصاف تک به تک با لوریس توانست با یک ضربه دقیق، یونایتد را به گل برساند.

 

در دقایق باقیمانده تلاش های تاتنهام برای زدن گل تساوی نتیجه ای نداشت و یونایتد با این پیروزی 23 امتیازی شد تا به تنهایی در رده دوم بایستد.

 

دیدگاه‌ها