کد خبر : 1470600 | 07 آبان 1396 ساعت 09:56 | 58.5K بازدید | 0 دیدگاه

استقلال ما را سورپرایز کرد

بشار: اگر کتفم درد نمی‌کرد به استقلال گل می‌زدم

هافبک موفق پرسپولیس در دربی هشتاد و پنج امیدوار به تکرار موفقیت‌های تیمش در مسابقات پیش رو است و مدعی است آنها به دنبال دو جام در پایان این فصل هستند.

بشار: اگر کتفم درد نمی‌کرد به استقلال گل می‌زدم

به گزارش "ورزش سه"، بشار رسن، هافبک عراقی پرسپولیس از اولین دربی خود موفق خارج شد و توانست نقش موثری در میانه میدان این تیم ایفا کند. او در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص اتفاقات مربوط به این دربی، حواشی مربوط به حضورش در فوتبال اروپا و برنامه‌هایش صحبت کرد که در ادامه می‌خوانید.


او در مورد اینکه دربی هشتاد و پنج چه سورپرایزی برای او داشته و جو آن را چطور ارزیابی کرده، گفت: من در دربی عراق هم بازی کرده‌ بودم و آنجا هم دربی بزرگی است که معمولا 30-40 هزار هوادار بیرون استادیوم هستند. برای اولین تجربه‌ام در ایران اما صادقانه بگویم که در 10 دقیقه اول کمی استرس داشتم اما در ادامه شرایط خوب شد.


بشار در مورد اینکه آیا از عملکردش در این مدت راضی است و چه زمانی بهترین عملکرد او را شاهد خواهیم بود گفت: من اکنون مدت کوتاهی است که در ایران حضور دارم. مسلما توقع از خودم خیلی بیشتر از این است اما تا به اینجا هم تا حدودی از وضعیت فنی‌ام رضایت دارم و بهتر نیز خواهد شد.


هافبک شماره 5 سرخپوشان در این جدال یک فرصت ایده آل گلزنی هم داشت که بعد از سرتوپ زدن در محوطه جریمه، ضربه‌اش راهی به دروازه نیافت. او در این خصوص و حسرت ناشی از آن گفت: در آن صحنه اگر درد کتف اذیتم نمی‌کرد مطمئنا می‌توانستم ضربه بهتری بزنم. اما مصدومیت کتفم باعث شده بود با استرس و درد در آن لحظات بازی کنم و در آن لحظه هم نتوانستم ضربه نهایی را با تمرکز و دقت کافی بزنم و بله، خودم هم حسرت آن را می‌خورم و گل زیبایی می‌توانست باشد.


وی در مورد حریف سنتی تیمش نیز گفت: استقلال تیم خوبی است و صادقانه بگویم که از عملکرد آنها کاملا متعجب شدم. بازیکنانی خوب و با کیفیت که تعجبم از حضورشان در انتهای جدول را نمی‌توانم پنهان کنم و مسلما آنها به مرور در جمع مدعیان نیز حاضر خواهند شد. بازیکنان خوبی داشتند و وریا، داریوش شجاعیان و خسرو حیدری بازیکنان خوبی در ترکیب حریف بودند.


بشار رسن در مورد جو استادیوم و اهداف تیمش در پایان فصل نیز گفت: جو استادیوم فوق العاده بود. با توجه به حضورم در لیگ قهرمانان و سفرهایی در لیگ داخلی به همراه پرسپولیس حمایت جالب توجه هواداران را دیده بودم اما اینکه در این بازی استادیوم به طور برابر از حامیان دو تیم شکل گرفته بود جالب توجه بود. من با بازیکنان صحبت کرده بودم و تا حدودی جو آشنایی داشتم اما خیلی لحظات جالبی بود. من برای پایان فصل رویای جالبی هم در ذهن دارم و امیدوارم در کنار هوادارانی که استادیوم را کاملا سرخ کرده‌اند جشن بزرگی برای قهرمانی در لیگ و جام حذفی برپا کنیم. فصل را اینگونه تصور می‌کنم و همه ما هدفی جز این نداریم و مطمئنم که هواداران هم با همین انرژی ما را همراهی می‌کنند.


او در مورد اینکه چه زمانی موفق به ثبت گل در این تیم خواهد شد نیز گفت: من هر روز تمرین می‌کنم و در هر بازی که فرصت پیدا کنم دستورات کادرفنی را در زمین اجرا می‌کنم. مهمترین چیز این است که تیم به موفقیت برسد و ما در بیشتر بازی‌ها روند تیمی خوبی را دنبال می‌کنیم. اینکه من گل بزنم و پاس گل بدهم و به گفته شما بتوانم بدون رقیب باشم مسلما اتفاق جالب و رویایی است اما من اینگونه فکر نمی‌کنم. ما پلی استیشن بازی نمی‌کنیم که من بخواهم همه را دریبل کنم و گل بزنم. فوتبال یک فرآیند تیمی است که تک به تک بازیکنان در نتیجه تاثیرگذار هستند و من می‌خواهم در قالب تیمی به پرسپولیس کمک کنم و هیچ وقت به حرکات عجیب فکر نکردم. با این حال این خوشحالی را پنهان نمی‌کنم که ارائه بهترین عملکرد هدف من است و برای آن بیشترین توان را به کار خواهم گرفت.


در شرایطی که پرسپولیس احتمالا با محرومیت از پنجره نقل و انتقالاتی مواجه شود، ادعای این هافبک عراقی برای جدایی از پرسپولیس و حضور در تیمی اروپایی با این واکنش او همراه بود: من گفته‌ام که از پرسپولیس می‌خواهم به اهداف بزرگتر و تیم اروپایی بروم و هیچ زمان این هدف خودم را پنهان نکردم. اینکه می‌گویید در شرایط فعلی و محرومیت نقل و انتقالات چنین تصمیمی را خواهم گرفت یا نه را به آن فکر نکردم. من با باشگاه قرارداد دارم و هیچ چیزی الان وجود ندارد که بخواهد بین ما فاصله بیندازد. من گفتم می‌روم ولی زمان آن را مشخص نکردم و البته این را هم باید بگویم که با هر پیشنهادی جدا نخواهم شد و این تصور به وجود نیاید که اهداف کوچکی دارم. از حضور در پرسپولیس رضایت دارم و اگر پیشنهاد جالبی برسد در آن زمان روی آن با باشگاه فکر خواهیم کرد. اما من اینجا هستم و هیچ چیزی برای فاصله افتادن بین من و باشگاه وجود ندارد.

 

رسن در پایان در مورد دیدار این هفته تیمش با سایپا و تقابل با شاگردان علی دایی نیز گفت: از علی دایی شناخت دارم و می‌دانم او اسطوره بزرگی برای فوتبال ایران و آسیاست. از مهدی ترابی هم که در تیم ملی حضور دارد شناخت دارم و می‌دانم بازیکن بزرگ و موفقی برای آنهاست و امیدوارم یک بازی جوانمردانه و خوب از دو تیم برای رضایت هواداران شکل گیرد. خوشحالم که این هفته به مصاف تیم او خواهیم رفت و نمی‌خواهیم مزه پیروزی در دربی خیلی زود از یادمان برود و باید پیروزی‌ها را تکرار کنیم تا در نهایت به هدف‌مان برسیم.

دیدگاه‌ها