کد خبر : 1470624 | 07 آبان 1396 ساعت 11:15 | 24.6K بازدید | 0 دیدگاه

نیمکت‌نشینی تلخ انصاری‌فرد در دربی آتن (عکس)

دربی حساس آتن با نیمکت نشینی ستاره ایرانی المپیاکوس توام شد تا مدافع عنوان قهرمانی با شکست در این بازی حساس فرصت بازگشت به صدر را از دست بدهد.

به گزارش "ورزش سه"، با بهبودی آمینیکه مهاجم آفریقایی سرمربی المپیاکوس ترجیح داد در جدال حساس برابر پاناتینایکوس به عنوان یکی از حساس ترین دربی های آتن قید کریم انصاری فرد را بزند تا با نیمکت نشینی گلزن ایرانی زمینه برای شکست مدافع عنوان قهرمانی فراهم شود.


لمونیس سرمربی المپیاکوس در 16 دقیقه پایانی تصمیم به بهره بردن از کریم کرد اما این تعویض هم جوابگو نبود تا در روزی که قرمزپوشان آتن مقابل میزبان سبزپوش تیم برتر بودند روی یک ضدحمله گل بخورند و با شکست در این دیدار از رسیدن به صدر جدول جا بمانند. اتفاقی که باعث رقم خوردن شبی تلخ در ورزشگاه اختصاصی پاناتینایکوس برای ستاره ایرانی و هم تیمی هایش شد.


سایت SDNA در گزارشی تصویری از دربی حساس آتن با انتشار تصاویری از کریم انصاری فرد و نیمکت نشینان المپیاکوس با انتقاد از تصمیم لمونیس برای خارج کردن مهاجم ایرانی از ترکیب نوشت:« اگر انصاری فرد مثل بازی های قبلی در زمین حاضر بود چه بسا موقعیت های متعدد گلزنی این تیم برابر رقیب سنتی از بین نمی رفت چون انصاری فرد ثابت کرده بود که مهاجمی فرصت طلب و گلزن است».

 

1250393

 

1250394

 

1250395

دیدگاه‌ها