کد خبر : 1470626 | 07 آبان 1396 ساعت 11:17 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

چشم امید مدعیان به سپیدرود برای توقف صدرنشین

نکته روز – سپیدرود به بالانشین‌هایش نمی‌بازد!

سپیدرود درحالی پنجشنبه به مصاف پارس جنوبی می رود که چشم مدعیان لیگ برتر به مقاومت این تیم و امتیازگیری اش از صدرنشین فعلی رقابت ها است.

نکته روز – سپیدرود به بالانشین‌هایش نمی‌بازد!

به گزارش "ورزش سه"، سپیدرود پنجشنبه این هفته در حالی به مصاف پارس جنوبی جم می رود که این مسابقه به جز دو تیم برای تیم های بالانشین هم مورد اهمیت و توجه قرار دارد و مدعیان لیگ برای متوقف کردن پدیده این فصل فوتبال ایران چشم امید به سپیدرود دوخته اند.


نکته اول


سپیدرودی ها تا امروز سه برد و سه تساوی کسب کرده اند و چهار بار نیز متحمل شکست شده اند و جالب است که بدانیم هر سه پیروزی آنها در برابر تیمی بوده که در جدول از آنها بالاتر قرار داشتند.

سپیدرود در هفته چهارم پیکان را برد که دو پله از سپیدرود بالاتر بود و در هفته ششم صنعت نفت را شکست داد که 9 رده بالاتر بود و در هفته گذشته برابر پدیده پیروز شد که بازهم هفت پله سر تر از سپیدرود بود.


جالب تر اینکه از سه تساوی سپیدرود دوتای آن با سپاهانی بود که 4 رده بالاتر بود و سایپایی که ششم بود و سپیدرود دهم و باخت های این تیم به گسترش فولاد و استقلال در حالی رقم خورد که این تیم ها در رتبه های پایین تر از سپیدرود جای داشتند و این اتفاق یک نتیجه بزرگ دارد که ظاهرا رشتی ها در برابر حریفان قدر و بالانشین جدی تر بازی می کنند و نظرمحمدی راه متوقف کردن بالانشین ها را خوب بلد است.


نکته دوم


چشم امید تیم های مدعی به سپیدرود دوخته شده چرا که این تیم تنها تیمی است که برعکس تمام رقبا، پیش از رویارویی با پارس سابقه دو بازی رسمی با این تیم تازه تاسیس را در کارنامه دارد و آنها فصل پیش دوبار در جم و رشت به مصاف هم رفتند که هر دو بازی به تساوی انجامید.


بازی رفت در جم یک بر یک شد و دو گل بازی را امید سینگ از نقطه پنالتی برای جم و میلاد قربانزاده برای سپیدرود به ثمر رساندند و در رشت سپیدرود ده نفره در یک بازی یک طرفه و جنجالی که دو پنالتی رشتی ها سوخت شد این بار تن به تساوی بدون گل در برابر حریف جنوبی داد. درست است که هر دو تیم نسبت به سال پیش خانه تکانی کرده اند اما هر دو سرمربی از ابتدای فصل پیش تا امروز بدون تغییر حضور دارند با همان تفکرات و برنامه های شان.


حالا در آستانه نبرد دو تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر شاید بیشتر از هواداران دو تیم نگاه مدعی های قهرمانی به این بازی دوخته شده تا شاید با معجزه ی سپیدرود در جم، لیگ ما داغ تر و رقابت ها نزدیک تر دنبال شود.

دیدگاه‌ها