کد خبر : 1470684 | 07 آبان 1396 ساعت 15:20 | 20.4K بازدید | 0 دیدگاه

فقط برای برد جلوی پرسپولیس بازی می‌کنیم

قلی‌زاده: من و ترابی در زمین رفاقت نمی‌کنیم

علی قلی‌زاده مهاجم جوان و آینده‌دار سایپا در آستانه بازی با پرسپولیس از آمادگی خوب تیمش برابر سرخ‌ها خبر داد و گفت برای برد پا به میدان می‌گذارند.

قلی‌زاده: من و ترابی در زمین رفاقت نمی‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، علی قلی‌زاده با وجود آنکه سوالی که از او می‌پرسیم به بازی آنها با پرسپولیس برمی‌گردد اما به بازی گذشته‌شان اشاره می‌کند و به ورزش سه می‌گوید: تا وقتی شرایط داوری و قضاوت‌های بازی سایپا این‌طور باشد مطمئنا نتیجه‌گیری برای سایپا کمی سخت خواهد شد. سه امتیازهایی که اینطور از دست دادیم اگر به حساب ما واریز می‌شد اکنون جایگاهمان اینجایی که هستیم نبود.


وی افزود: البته نمی‌گویم قضاوت‌ها فقط در حق سایپا بی‌وفا بوده بلکه ما فقط سه هفته از داوری رنج بردیم و مابقی بازی‌هایمان قضاوت‌ها خوب بوده و مشکلی نداشتیم.


او در خصوص دیدارشان با پرسپولیس خاطرنشان کرد: پرسپولیس دربی را برد و می‌آید که نتیجه خوبی مقابل ما بگیرد اما ما تیم دست و پا بسته ای نیستیم و می‌خواهیم بازی را ببریم و مطمئنا برای نتیجه دیگری جز برد به میدان نخواهیم رفت.


مهاجم سایپا در رابطه با بازی محمد عباس‌زاده و تجربه حضورش در پرسپولیس هم می‌گوید: محمد در این بازی تمام تلاشش را می‌کند تا گلزنی کند چون او هم می‌خواهد آقای گل شود و هم اینکه انگیزه فراوان برای اثبات خودش دارد. البته تمامی بازیکنان سایپا تلاش می‌کنند که تیم با نتیجه از زمین مسابقه بیرون بیاید و اگر خوب کار کنیم مطمئنا نتیجه می‌گیریم و گل می‌زنیم.


قلی‌زاده در خصوص صحبت پاسکاری‌هایش با مهدی ترابی و انفرادی بازی کردنشان گفت: من و مهدی ترابی سال‌هاست با هم رفاقت داریم ولی این مربوط به زمین بازی نمی‌شود چون فقط ما دو نفر نیستیم که نتایج تیم را رقم می‌زنیم یا بازی می‌کنیم. درست است که بیرون از مستطیل سبز رفاقت داریم ولی در زمین رفاقت بازی نمی‌کند و برای مهدی ترابی یا من فرقی نمی‌کند که چه کسی در کنارمان قرار دارد هر کسی را که ببینم توپ را برای او ارسال می‌کنیم منتها سبک بازی‌مان اینطور  است که زیاد همدیگر را می‌بینیم. اینطوری نیست که من بازی می‌کنم و به بازیکن دیگری پاس نمی‌دهم.

دیدگاه‌ها