کد خبر : 1470854 | 08 آبان 1396 ساعت 12:45 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

هم امتیاز و متوقف در سه هفته اخیر

پدیده یا فولاد؛ کدامیک به جمع مدعیان باز می‌گردند؟

دو تیم پدیده و فولاد در حالی رو به روی هم قرار می گیرند که هر دو شروع خوب در لیگ داشته اند؛ اما در سه هفته اخیر موفق به کسب پیروزی نشده اند.

پدیده یا فولاد؛ کدامیک به جمع مدعیان باز می‌گردند؟

به گزارش "ورزش سه"،شاگردان محمدرضا مهاجری مربی موفق فوتبال ایران در تیم پدیده لیگ را بسیار خوب آغاز کردند تا جایی که توانستند از سد تیم های بزرگ لیگ همچون سپاهان، استقلال، سایپا و تراکتورسازی بگذرند و با 16 امتیاز از  ده مسابقه در رده چهارم جدول قرار گیرند. البته روند توفانی آنها چند هفته ای است که فروکش کرده و آخرین برد آنها به بازی مقابل تراکتورسازی در هفته هفتم باز میگردد. حالا مشهدی ها برای تثبیت جایگاه خود و فاصله گرفتن با تیم های پایین تر نیاز مبرمی به سه امتیاز خانگی دیدار برابر فولاد دارند.

نکته جالب در رابطه با تیم پدیده اینکه آنها همچنین می توانند در صورت کسب برد احتمالی اولین جشن پیروزی یک تیم مشهدی در ورزشگاه امام رضا(ع) را بر پا کنند. این اتفاق در حالی می افتد که محمد قاضی انگیزه های فراوانی برابر تیم سابق خود دارد و میخواهد با گلزنی در این مسابقه جایگاه صدرگلزنان را برای خودش تثبیت کند.

اما از آن طرف فولادی ها هم روندی بسیار مشابه به رقیبشان دارند. آنها این فصل با سیدسیروس پورموسوی عملکرد بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند و با 16 امتیاز از ده مسابقه خود در همسایگی رقیبشان و با تفاضل گل کمتر در رده پنجم جدول قرار دارند. آنها در روند نتیجه گیری هم شباهت بسیار زیادی به رقیبشان دارند و همانند پدیده ای ها، آخرین بردشان به هفته هفتم مقابل صنعت نفت برمی گردد. سرخ پوشان هم می توانند با پیروزی در این مسابقه به کورس چهار تیم اول باز گردند و برای رسیدن به رده های بالاتر تلاشی مضاعف داشته باشند.

باید این نکته را نیز عنوان کرد که موضوعی که فولادی ها را در روزهای اخیر نگران کرده، احتمال نرسیدن حامد لک دروازه بان این تیم به این مسابقه است، چرا که هنوز شرایط نهایی او برای این مسابقه تایید نشده است.

بازی دو تیم پدیده و فولاد در اولین مسابقه هفته یازدهم از ساعت 14:45 در ورزشگاه امام رضا(ع) با قضاوت جواد رحیم زاده برگزار می شود.

دیدگاه‌ها