کد خبر : 1470861 | 08 آبان 1396 ساعت 13:05 | 39K بازدید | 0 دیدگاه

توضیحات باشگاه پرسپولیس در مورد ضرب‌الاجل حذف

باشگاه پرسپولیس توانسته تا به این لحظه بخش عمده‌ای از بدهی‌های خود را پرداخت کند و روابط عمومی این باشگاه به ارائه توضیح درباره آن پرداخت.

توضیحات باشگاه پرسپولیس در مورد ضرب‌الاجل حذف

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که امروز آخرین ضرب‌الاجل AFC برای پرداخت مطالبات باشگاه‌های حاضر در لیگ قهرمانان معرفی شده است، مدیر روابط عمومی پرسپولیس به ارائه توضیح در این خصوص پرداخت.


پندار خمارلو در نشست خبری درباره بحث حذف پرسپولیس از آسیا گفت: ما حدود 100 طلبکار را پشت سر گذاشته ایم که بزرگترین آنها مانوئل ژوزه بود. سازمان لیگ به ما گفته برخی افراد طلبکارند؛ ولی ما معتقدیم که برخی از این افراد را بدهی هایشان را صاف کرده ایم. یک جلسه دیگری داریم و لیست قرار است امروز نهایی شود. هر تعدادی که از لیست باقی بماند در یک نشستی که در باشگاه خواهیم داشت، نسبت به تسویه حساب اقدام می کنیم. بحث ضرب‌الاجل هم این است که آقای تاج گفته اند که باید مسئله بدهی ها روشن شود. یعنی از امروز هرکس به AFC برود و بگوید طلبکار است تبعاتی برای باشگاه و فدراسیون دارد و اینکه مثلا تا ساعت 12 امروز باید اتفاقی رخ دهد، صحت ندارد. باقی مدارک باشگاه مشکلی ندارد. این نشان می دهد که مشکلی باشگاه را تهدید نمی کند. نمی گویم هیچ مشکلی نیست؛ ولی بسیاری از مشکلات که از سال 87 تا 92 بوده است رفع شده است. ما اسناد خود را هم ارائه داده ایم. یک اطلاعیه هم می دهیم که هرکس حکم گرفته و پولی نگرفته به باشگاه مراجعه کند.


ما امیدواریم که مشکلی نداشته باشیم و در آسیا حاضر شویم. برای ژوزه هم می گفتند که کسر امتیاز آمده است. حکم کمیته انضباطی مثل یک حکم دادگاه است. فکر می کنم برخورد سختی خواهد بود.

 

بحث ما این نیست که ما یک فرصتی داریم. حرف این است که از این پس کسی به AFC برای شکایت نمی رود. من درباره گولچ هم قبلا گفته ام. هر دو طرف از هم شکایت کرده ایم. پول او آماده بوده؛ ولی او از شرایطش راضی نبوده و پول را نگرفته تا فسخ یک طرفه بگیرد. ما بحثمان روی پرونده هایی است که حکم قطعی دارند.

دیدگاه‌ها