کد خبر : 1470876 | 08 آبان 1396 ساعت 13:52 | 47.3K بازدید | 0 دیدگاه

ترابی به دلیل مصدومیت با سایپا به اردو نرفت

ستاره دایی بازی با پرسپولیس را از دست داد

ستاره تیم فوتبال سایپا بازی حساس تیمش برابر پرسپولیس را به دلیل مصدومیت از دست داد.

ستاره دایی بازی با پرسپولیس را از دست داد

به گزارش "ورزش سه" سایپا روز سه شنبه باید در یک بازی دشوار و حساس به مصاف پرسپولیس برود اما علی دایی برای این بازی یکی از بهترین بازیکنانش را در اختیار نخواهد داشت. مهدی ترابی یکی از بهترین ستاره های فوتبال ایران در دو سه فصل اخیر بوده و امسال به عنوان یکی از سه عنصر اصلی تهاجمی سایپا نقشی کلیدی در برنامه های علی دایی دارد. شماره 9 نارنجی ها با سرعت و تکنیک و هوش بالایش می توانست در بازی روز سه شنبه خط دفاع محکم و باتجربه پرسپولیس را تحت تاثیر قرار دهد.


 مهاجم ملی پوش سایپا و یکی از مهمترین بازیکنان این تیم چند روز قبل در تمرین تیمش دچار مصدومیت شد. امروز علی دایی سرمربی سایپا در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس به طور رسمی اعلام کرد که شماره 9 تیمش را در این بازی مهم قطعا در اختیار نخواهد داشت.


ترابی در فصل جدید مهره اصلی علی دایی در خط تهاجمی تیمش بوده و قطعا نبود این بازیکن می تواند در بازی روزسه شنبه برای نارنجی های تهران احساس شود. کادرپزشکی سایپا تلاش زیادی کرد تا این بازیکن را برای این بازی حساس هفته یازدهم برسانند اما در نهایت این اتفاق رخ نداد. ترابی به دلیل مصدومیت حتی همراه تیمش به اردو نرفت تا عدم حضورش در این بازی قطعی باشد.

دیدگاه‌ها