کد خبر : 1470922 | 08 آبان 1396 ساعت 16:36 | 142K بازدید | 0 دیدگاه

سایپا با 8 غایب مقابل پرسپولیس

بدشانسی بزرگ دایی در دوئل حساس با برانکو

تیم فوتبال سایپا 4 بازیکن اصلی خود را در دیدار مقابل پرسپولیس به همراه نخواهد داشت.

بدشانسی بزرگ دایی در دوئل حساس با برانکو

به گزارش "ورزش سه"، به جز حامد شیری، شهاب بائوج و ایوب کلانتری که هر سه به دلیل پارگی رباط صلیبی از فوتبال دور هستند، رضا علیاری نیز مصدوم شده و البته علی دایی امروز اعلام کرد مهدی ترابی نیز به این مسابقه نخواهد رسید.


ترابی که از امیدهای اصلی تیم فوتبال سایپا برای فروریختن دروازه پرسپولیس بود در این دیدارغایب است و امروز به جای حضور در اردو درگیر درمان و فیزیوتراپی بود.


به این نفرات باید 2 اسم جدید هم اضافه کنیم طاها شریعتی و محمد شریفی بازیکنان جوانان که به همراه تیم ملی به مسابقات قهرمانی آسیا رفته اند. سایپا همچنین امید خالدی را به دلیل سه کارت بودن ندارد.


علی دایی در طول این فصل در بازی های مختلف بازیکنان زیادی را به علت مصدومیت در اختیار نداشته اما غیبت 5 بازی اصلی در دیدار مقابل پرسپولیس اوج بدشانسی اوست. از بین این 8 بازیکن، 3 یا  4 بازیکن غالبا در ترکیب ثابت سایپا بازی می کردند که ترابی، کلانتری، خالدی و شیری بازیکنان اصلی و رضا علیاری یکی ازاولین تعویض های دایی محسوب می شوند.


همچنین باتوجه به مصدومیت بازیکنان تیم احتمال حضور محمد شریفی درترکیب ثابت سایپا وجود داشت ضمن اینکه طاها شریعتی بعد از درخشش در مسابقات نوجوانان این شانس را داشت که در این بازی به میدان برود یا حداقل روی نیمکت بنشیند و منتظر فرصت باشد. سایپا در دیدار هفته گذشته مقابل فولاد خالدی و شیری را در ترکیب ثابت داشت و ترابی هم این مسابقه را به دلیل محرومیت از دست داده بود. سایپا البته هنوز تیم خوبی دارد و در بازی فردا مقابل پرسپولیس احتمالا با این ترکیب به میدان خواهد رفت.


محمدرضااخباری ـ دانیال ماهینی، محمدحسین کنعانی، محمد دانشگر، علی شجاعی، روزبه شاه علیدوست، رضا اسدی، رضا جعفری، آرش رضاوند، علی قلی زاده، محمد عباس زاده


اگر سایپا با این ترکیب به زمین بیاید، روزبه شاه علیدوست کاپیتان تیم دایی خواهد بود.

دیدگاه‌ها