کد خبر : 1470999 | 08 آبان 1396 ساعت 23:30 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

آلگری: مقابل اسپورتینگ باید نتیجه مثبتی بگیریم

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، اعلام کرد که تیمش برای دیدار مقابل اسپورتینگ لیسبون به یک نتیجه مثبت نیاز دارد.

آلگری: مقابل اسپورتینگ باید نتیجه مثبتی بگیریم

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس از سه بازی ابتدایی اش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، 6 امتیاز کسب کرد و برای اینکه امیدهایش برای صعود به مرحله بعد را افزایش دهد، باید در خانه اسپورتینگ حداقل به یک تساوی برسد. ضمن اینکه پیروزی در خانه حریف پرتغالی می تواند صعود آنها به مرحله بعد را قطعی کند.

آلگری به خبرنگاران گفت:" صعود کردن در دیدار فردا می تواند یک هدیه برای هواداران، خودمان و همه باشد. فردا دیداری است که باید از آن نتیجه مثبتی بگیریم؛ یک پیروزی مطمئنا ما را به مرحله بعد می برد و تساوی هم یک پیشرفت برای ما محسوب می شود.

آنها تیم سرسختی هستند که خیلی خوب دفاع می کنند و در خانه هم خیلی متفاوت بازی می کنند. آنها شرایط را برای بارسلونا دشوار کردند و ما باید یک نمایش فوق العاده ارائه دهیم، با فروتنی و با دقت. همین طور با مدیریت بازی و اینکه چگونه و چطور بازی کنیم."

 

 

1210637

 

سرمربی بیانکونری همچنین در مورد پائولو دیبالا که در 7 دیدار اخیر یوونتوس تنها یک گل به ثمر رساند، گفت:" او برای بازی فردا آماده است. او مقابل میلان نمایش خوبی داشت و از نظر عملکرد بهتر شده است؛ چیزی که مهمترین مسئله است.

او می تواند هم روی توپ های مرده و هم در جریان بازی گل بزند. مهمترین مسئله این است که او هماطور بازی کند که مقابل میلان بازی کرد."

دیدگاه‌ها