کد خبر : 1471059 | 09 آبان 1396 ساعت 10:53 | 18.8K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد باشگاه سپاهان از سرمربی تیم ملی جوانان

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در بیانیه ای نسبت به رفتار سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان ایران انتقاد کرد.

انتقاد باشگاه سپاهان از سرمربی تیم ملی جوانان

به گزارش ورزش سه، و به نقل از پایگاه خبری سپاهان در بیانیه باشگاه آمده است: « مدیران ذیصلاح در فدراسیون و تیم های ملی فوتبال در همه رده های سنی می توانند بر روی این نکته صحه بگذارند که باشگاه فولاد مبارکه سپاهان همیشه برای حضور بازیکنانش در اردوهای تیم ملی بهترین همکاری ها و همراهی ها را انجام داده و هیچ نکته منفی در این باره در کارنامه این باشگاه نیست.


  با توجه به برگزاری اردوی  تیم ملی فوتبال ایران برای رقابت های مقدماتی آسیا و دیدار این تیم در روز 13 آبان ماه، متاسفانه سرمربی تیم ملی در رفتاری دور از انتظار نسبت به حضور مهدی رحیمی بازیکن ملی پوش جوان سپاهان برای حضور در دیدار با تیم پیکان جلوگیری کرد. این اتفاق در شرایطی روی داده که برخی از بازیکنان هم پست رحیمی در سپاهان دچار مصدومیت هستند و تیم سپاهان در این پست به شدت دچار کمبود بازیکن است.


علیرغم نامه نگاری ها و تماس های مکررمان با دبیرکل محترم فدراسیون فوتبال و تلاشهایی که برای دفاع از حق سپاهان در این رابطه داشتیم، متاسفانه دوستان حاضر به همکاری نشدند و سرمربی تیم ملی جوانان نیز در رفتاری دور از انتظار و غیر قانونی اجازه خروج بازیکن را صادر نکرد.


قطعا با توجه به اینکه قوانین مصرح می گوید که بازیکن  باید 48 ساعت قبل از دیدار در اختیار تیم ملی باشد و حضور مهدی رحیمی در دیدار با سپاهان-پیکان مطابق با قوانین بین المللی حق طبیعی باشگاه سپاهان است، در این باره سرمربی تیم ملی جوانان باید مورد مواخذه قرار گیرد.


طبیعی است با توجه به عدم پاسخگویی فدراسیون فوتبال ، این باشگاه از طریق کمیته بین الملل خود نسبت به این رفتار صورت گرفته و زمان حضور یک بازیکن در اردوی تیم ملی برای انجام یک دیدار، استعلام لازم را از فیفا انجام می دهد. امیدواریم پس از این استعلام که پاسخ آن تا حدود زیادی روشن است، فدراسیون فوتبال مسئولیت همه زیان های مادی و معنوی که بابت غیبت این بازیکن در این شرایط حساس متوجه سپاهان می شود را بر عهده گیرد.»

 

گفتنی است کرانچار باید در شرایطی تیمش را مقابل پیکان راهی میدان کند که با مصدومیت پورقاز، رودریگوئز  و‌حسن جعفری و حضور مهدی رحیمی در اردوی تیم جوانان که در دو بازی قبلی در ترکیب ثابت سپاهان راهی میدان شده بود، کار دشواری پیش رو دارد.

دیدگاه‌ها