کد خبر : 1471194 | 09 آبان 1396 ساعت 17:00 | 58.3K بازدید | 0 دیدگاه

می خواستیم سایپا را ناک‌اوت کنیم

برانکو: ربیع خواه ژل نمی زند اما عالی است

سرمربی پرسپولیس که با روحیه در نشست مطبوعاتی حاضر شده بود باز هم با برخی سوالات خبرنگاران اخم به چهره انداخت!

برانکو: ربیع خواه ژل نمی زند اما عالی است

به گزارش "ورزش‌سه"، برانکو ایوانکوویچ بعد از نتیجه پیروزی مقابل سایپا در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که نتیجه 2 بر صفر خطرناک بوده و پرسپولیس در پی سومین گل و کسب برتری قاطع بوده است.


از هواداران ممنونم


خیلی خوشحالیم که این بازی را بردیم. بازی سختی بود و مثل همیشه دوست دارم به بازیکنانم تبریک بگویم به خاطر این پیروزی. ما روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم. نیمه نهایی لیگ قهرمانان و دربی فشار زیادی را آورده بود و به خوبی آن را پشت سر گذاشتیم و ممنون از هواداران مان که در تمام شرایط ما را تنها نگذاشته اند.


حریف تلاش زیادی کرد


با توجه به کیفیت چمن و همین طور بازی محکم حریف که تلاش می کرد نتیجه را بازگرداند. ما می دانستیم 2 بر صفر نتیجه خطرناکی است و دنبال گل سوم بودیم تا حریف را ناک اوت کنیم. اما خب به خوبی بازی را اداره کردیم و به حریف اجازه ندادیم موقعیت ایجاد کند.


منتظر تعطیلات هستیم


برانکو درباره اردوی تیم ملی گفت: ما منتظر این تعطیلات هستیم تا بازیکنان استراحت کنند و ریکاوری شوند برای بازی های بعد.


هر بازی شرایط خود را دارد


اینطور نیست که ما بعد از گلزنی در نیمه اول به دنبال کنترل صرف بازی باشیم. امروز ما دنبال گل سوم بودیم و موقعیت های گل هم داشتیم اما حریف هم چیزی برای از دست دادن نداشت. شاید امروز و مقابل استقلال این طور به نظر می رسید که ما نیمه اول گل می زنیم و بعد دفاع می کنیم اما در بازی با نفت در 10 دقیقه آخر هم تسلط داشتیم و گل هم زدیم. مقابل الهلال هم همینطور اما در کل هر بازی شرایط خود را دارد.


من قول قهرمانی نمی دهم


من هر چه بخواهید می توانم به شما قول بدهم. سوال خیلی جالبی نیست. یعنی چه من قول قهرمانی بدهم ؟ تمرین می کنیم و تلاش می کنیم که قهرمان شویم اما چه کسی می تواند قول دهد ؟ ما هدف قهرمانی داریم و تیم خوبی در آسیا باشیم. دوست داریم قهرمان جام حذفی هم شویم و برای همه این جام ها تلاش می کنیم.

 

ربیع خواه ژل نمی زند اما عالی است


سوال بعدی از برانکو درباره محسن ربیع خواه هافبک دفاعی سرخپوشان بود که برانکو به دفاع از وی پرداخت. او گفت: ربیع خواه بازی می کند به خاطر اینکه خوب بازی می کند نه به خاطر اینکه امروز گل زد. او تمرکز دارد، با هوش است و در کارهای تاکتیکی عالی عمل می کند. اینها برای تیم ما مهم است. سایر مسائل که مثلا زیبا بازی نمی کند و ژل به موهایش نمی زد جدا است که مطبوعات به آن می پردازند.

 

کاری از دست ما برنمی آید


آخرین سوال از برانکو درباره آغاز تعطیلات و بازی های عقب افتاده پرسپولیس در لیگ و جام حذفی بود که برانکو چنین پاسخ داد: این برای ما مشکل است اما تیم ملی برنامه خود را دارد و کاری از دست ما بر نمی آید. در کنار این 6 بازیکن بشار رسن هم به اردوی تیم ملی می رود. اما با بازیکنانی که خواهند بود برنامه هایی اضافه خواهیم داشت.

دیدگاه‌ها