کد خبر : 1471208 | 09 آبان 1396 ساعت 18:26 | 43K بازدید | 0 دیدگاه

شوک شماره یک به پرسپولیسی‌ها

در انتظار واکنش تراکتور به حرف‌های بیرانوند

علیرضا بیرانوند، دروازه بان پرسپولیس در پایان دیدار مقابل سایپا از احتمال جدایی از جمع قرمزپوشان و حضور در تراکتورسازی خبر داد.

به گزارش "ورزش‌سه"، بیرانوند که سال گذشته به عنوان بهترین دروازه بان ایران به جمع قرمزپوشان اضافه شده و با درخشش در این تیم به دروازه بان شماره یک تیم ملی تبدیل شده است، امروز در اظهارنظری عجیب گفت که باید به خودش فکر کند که البته این مساله آنقدرها هم بد نیست. اما از آنجا که پرسپولیس از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم شده است جدایی بیرانوند مشکلاتی مضاعف برای پرسپولیس به ارمغان خواهد آورد اگرچه با توجه به اینکه سرخ ها می توانند بازیکن آزاد جذب کنند یک راه حل مناسب برای جایگزین بیرانوند دارند.


قصد بیرانوند، لژیونر شدن بعد از جام جهانی است و او می خواهد در شرایطی به جام جهانی برود که کارت پایان خدمت خود را دریافت کرده باشد. این خواسته البته چندان هم نامعقول نیست؛ اما قطعا پرسپولیسی ها از مصاحبه بیرانوند متعجب و شوکه اند. این دروازه بان با پرسپولیس قرارداد دارد و آنچنان که گفته می شود از مدت ها پیش در مورد حضور در تراکتورسازی صحبت و گفت و گو کرده و اگرچه تراکتورسازی در این باره خبری منتشر نکرده اما قطعا هیچ تیمی در ایران از داشتن گلر شماره یک تیم ملی ناراضی نخواهد بود.


باید دید بیرانوند در بازگشت از اردوی تیم ملی باز هم دروازه بان ثابت پرسپولیس است یا برانکو آرام آرام به رادوشوویچ میدان می دهد؟ اگر قرار بر جدایی بیرانوند باشد (او گفت هنوز تصمیم قطعی نگرفته) قطعا رادو باید آماده حضور در یک فصل طولانی و سخت باشد.

 

1250843

 

عکس: پدرام پارسایی

دیدگاه‌ها