کد خبر : 1471254 | 09 آبان 1396 ساعت 20:00 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

حال نوبت بازیکنان است؛

کرانچار: هرگز دنبال توجیه نبوده‌ام

سرمربی تیم سپاهان می گوید که تیمش باید در 4 دیدار باقی مانده نیم فصل اول نتایج خوبی کسب کند، وگرنه بازیکنان جایگزین می شوند.

کرانچار: هرگز دنبال توجیه نبوده‌ام

به گزارش "ورزش سه"، زلاتکو کرانچار پس از شکست یک صفر تیمش مقابل پیکان که اولین شکست این تیم در نقش جهان بود، در کنفرانس خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

 

می دانستیم حریف با دفاع بسته بازی می کند


 بازی که آغاز شد، می‌دانستم شانس‌های بسیاری ایجاد می‌کنیم و حریف با دفاعی بسته بازی می‌کند که همین اتفاق نیز رخ داد. می‌توانستیم موقعیت‌های بسیاری ایجاد کنیم و به مهاجمان هم این مسئله را گفته بودم.

 

باید در 4 بازی باقی مانده نتایج خوبی بگیریم


نمی‌دانم در صحنه گل بر روی بازیکن ما خطا شد یا خیر، اما نباید در این دقایق (دقایق تلف شده) گل دریافت کنیم. تا نیم‌فصل زمانی باقی نمانده و باید در این 4 دیدار نتایج مطلوبی کسب کنیم. بدون کسب نتیجه در نیم‌فصل دوم نمی‌توانیم پیش برویم. مدیرعامل باشگاه و من با بازیکنان در ارتباط با این مسئله صحبت کردیم.

 

با گلزنی می توان به اعتماد به نفس رسید


نباید اسم کم‌کاری روی عملکرد بازیکنان بگذاریم و باید نام دیگری روی آن بگذاریم. به این دلیل که بازیکن در تمرینات روحیه گلزنی را نشان می‌دهد اما خود بازیکن باید اعتماد به نفس از دست داده خودش را با به ثمر رساندن گل به دست بیاورد، مسئله‌ای که در تمرینات نیز بسیار در ارتباط با آن کار کرده‌ایم.

 

انصاری رقیب دارد


با اینکه انصاری رقیبی ندارد موافق نیستم؛ انصاری رقبایی مانند مروان حسین و مهرداد محمدی دارد بازیکنانی که گلزنان خوبی هستند. میرزایی نیز رقیبی جدی به شمار می‌رود که بقیه مهاجمان را تهدید می‌کند.


به بازیکنان گفتم که اگر خوب نشوند جایگزین می کنیم


به بازیکنان واضح گفتم که 4 مسابقه باقی مانده تا پایان نیم‌فصل مسابقه‌های آزمون شماست. به این معنا که اگر نتوانند آنطور که باید در زمین ظاهر شوند، بر روی اسم آنها خط کشیده می‌شود و بازیکنان جدیدی جایگزین آنها می‌شوند.

 

رافائل نتوانسته در سپاهان خوب بازی کند


سرمربی سپاهان در این مورد که فدراسیون فوتبال در نظر دارد به استقلال و پرسپولیس برای بدهکاری کمک کند، در حالی که سپاهان در ابتدای فصل به دلیل مشکلات مالی نتوانست بازیکنان مدنظر خودش را به صورت کامل جذب کند، اظهار داشت: در بخش بازیکنان ایرانی سعی کردیم بازیکنانی را که در باشگاه‌های قبلی خودشان بهترین بودند، جذب کنیم و حدود یک ماه و نیم گفتم که بازیکنانی که می‌آیند، در تیم‌های قبل‌شان در میانه جدول تلاش می‌کردند، اما جو در سپاهان اینگونه است که باید در صدر باشند. همین مسئله سبب شده تا بازیکنان با این روحیه آشنا نباشند و باید سعی کنند تا در این شرایط روحی قرار بگیرند. در ارتباط با بازیکنان خارجی نیز زمانی که نتوانستیم جپاروف را جذب کنیم، مجبور به آوردن رافائل شدیم. بازیکنی که در پرتغال خوب بود اما پس از آن در سپاهان آنطور که باید خوب نبوده است.

 

امروز نوبت بازیکنان است


نیازی به اعتراض هواداران به باشگاه نیست و باشگاه تاکنون از هیچ اقدامی به ویژه مالی دریغ نکرده است. امروز نوبت بازیکنان است که پاسخ خوبی‌های باشگاه را بدهند و اینکه آیا سزاوار حضور در سپاهان هستند یا خیر و اگر نمی‌توانند از لیست تیم خارج می‌شوند.

 

هرگز دنبال توجیه نبوده ام


هرگز به دنبال توجیه نبوده‌ ام و همیشه به دنبال جایگزین مناسب برای بازیکنان بوده‌ام؛ اما ما در بازی امروز، پورقاز، رحیمی و جعفری را نداشتیم و سرمربی تیم فوتبال جوانان تصمیم گرفت رحیمی یک مسابقه رسمی و سنگین را از دست بدهد تا در دیداری دوستانه بازی کند. غیبت این بازیکنان در نتیجه تأثیر داشت اما این توجیه درستی نیست. اگر فدراسیون فوتبال می‌خواهد بازیکن جوان وارد لیگ شود، باید می‌گذاشت بازیکن در یک بازی رسمی بازی کند تا پیشرفت بیشتری داشته باشد؛ در حالی که این بازیکن با یک تیم دسته سومی یک بازی دوستانه را انجام داد.

دیدگاه‌ها