کد خبر : 1471284 | 09 آبان 1396 ساعت 20:59 | 79K بازدید | 0 دیدگاه

صبر سرمربی خونسرد لبریز شد!

در رختکن سپاهان پس از شکست چه گذشت؟

باخت مقابل پیکان برای کرانچار که معمولا به عنوان مربی ای خونسرد شناخته می شود آنقدر تلخ بود که در رختکن اولتیماتومی جدی به بازیکنانش بدهد.

در رختکن سپاهان پس از شکست چه گذشت؟

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان در دیدار برابر پیکان نمایش خوبی از نظر کار تیمی و گردش توپ در زمین ارائه داد، اما در پایان این شاگردان مجید جلالی بودند که با فوتبال حسابگرانه ای که ارائه دادند، سه امتیاز حساس این مسابقه را به حساب خودشان واریز کردند.


این شکست باعث شد تا سپاهان همچنان 11 امتیازی باقی بماند   و در رتبه های انتهایی جدول رده بندی قرار بگیرد.


ادامه نتایج ضعیف سپاهان سبب شد تا با پایان بازی هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه در رختکن تیم حاضر شوند و اولتیماتومی جدی به بازیکنان بدهند. هیئت مدیره و سرمربی سپاهان در رختکن بازیکنان را تهدید کردند که در صورتی که در چهار دیدار آینده نتایج مناسبی کسب نشود، برخی از آنها  در نیم فصل از تیم کنار گذاشته می شوند.


کرانچار در کنفرانس خبری هم به این موضوع اشاره داشت و در همین خصوص به خبرنگاران گفت:« در رختکن رو به بازیکنانم گفتم چهار بازی که تا پایان نیم فصل باقی مانده بازی های آزمون آنها است و اگر از مسئولیت  و وظایف محوله به خوبی برنیایند روی اسم آنها خط می کشم و از لیست کنار می روند.»

 

سپاهان در شرایطی در کسب نتایج مورد انتظار کرانچار ناکام است که بسیاری از کارشناسان نحوه ی بازی این تیم را ستایش می کنند، اما در بخش هجومی سرمربی کروات طلایی پوشان هنوز نتوانسته مشکل عدم گلزنی تیمش را رفع کند.

دیدگاه‌ها