کد خبر : 1471300 | 10 آبان 1396 ساعت 00:10 | 13.9K بازدید | 1 دیدگاه

سلتیک 1-2 بایرن: ادامه پیروزی‌های بایرن با هاینکس

بایرن مونیخ موفق شد در دیداری سخت و دشوار مقابل سلتیک در گلاسکو، به پیروزی دست پیدا کند و روند پیروزی‌های بایرن با هاینکس همچنان حفظ شود.

سلتیک 1-2 بایرن: ادامه پیروزی‌های بایرن با هاینکس

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ که بدون حضور لواندوفسکی پا به میدان گذاشت، تاکتیک خود را بدون مهاجم چید و با 5 هافبک وارد زمین شد. بازی از ابتدا پایاپای آغاز شد و بر خلاف انتظارات، بایرن نتوانست آنطور که انتظار می‌رفت بر بازی مسلط شده و برتری خود را دیکته کند.

آنها با استفاده از توپ‌های بلند تلاش می‌کردند موقعیت ایجاد کنند؛ ولی در 20 دقیقه اول در این امر ناکام بودند. سرانجام روی یکی از این توپ‌های بلند که از سوی اولریش، گلر بایرن ارسال شده بود، کومان صاحب موقعیت شد و توانست دروازه سلتیک را باز کند. پس از این گل، بایرن روی دور افتاد و بازی را در دست گرفت؛ ولی حملات شاگردان هاینکس، راه به جایی نبرد و بازی در این نیمه با برتری 1-0 بایرن به پایان رسید.

 

1250932

 

  نیمه دوم دیدار برخلاف نیمه اول که کم افت و خیز بود، هیجانی و پرموقعیت دنبال شد. در ابتدای نیمه، سلتیک بازی را بسیار خوب شروع کرد و موقعیت های خوبی روی دروازه بایرن ایجاد کرد؛ ولی موقعیت‌های آنها با بی دقتی مهاجمین به خصوص آرمسترانگ از دست می‌رفت. در نهایت این فشار  سلتیک نتیجه داد و شاگردان راجرز توسط مک‌گرگور به گل تساوی دست پیدا کردند. روی یک حرکت تیمی عالی که تخصص تیم‌های راجرز است، مک گرگور از موقعیت ایجاد شده به بهترین شکل استفاده کرد و توپ را از اولریش عبور داد و گل تساوی را به ثمر رساند.

 

با این حال گل تساوی آنها دوامی نداشت و بایرن خیلی سریع و در فاصله 3 دقیقه توانست گل پیروزی بخش را توسط مارتینز به ثمر برساند. روی یک سانتر عالی از آلابا، مارتینز با یک ضربه سر دروازه گوردن را باز کرد و بار دیگر تیمش را پیش انداخت. در ادامه  این سلتیک بود که به دنبال گل تساوی در خانه بود ولی شاگردان راجرز موفق نشدند گل دوم را بزنند و در نهایت در خانه مغلوب هاینکس و شاگردانش شدند؛ بدین ترتیب، بایرن با 9 امتیاز از 4 بازی، نزدیک ترین تعقیب کننده پاری سن ژرمن صدرنشین و 12 امتیازی باقی ماند و روند پیروزی های بایرن با هدایت هاینکس همچنان حفظ شد.

دیدگاه‌ها