کد خبر : 1471301 | 10 آبان 1396 ساعت 00:00 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

اسپورتینگ 1-1 یوونتوس : توقف بیانکونری در لیسبون

دو تیم اسپورتینگ و یوونتوس در لیسبون به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت به تساوی 1-1 رضایت دادند.

اسپورتینگ 1-1 یوونتوس : توقف بیانکونری در لیسبون

به گزارش "ورزش سه"، نیمه اول این دیدار با درخشش اسپورتینگ همراه بود. با وجود هماهنگی بالای زوج روگانی- کیه لینی، آلگری تصمیم گرفت که در این بازی از بارزالی در تیمش اضافه کند. در ابتدا توپ و میدان در اختیار یووه بود؛ ولی پرس قوی تیم اسپورتینگ، اجازه کار به شاگردان آلگری را نمی‌داد. رفته رفته اسپورتینگ بازی را در دست گرفت و در دقیقه 11 موقعیتی بسیار خوب توسط سزار از دست رفت؛ سپس یووه روی پاس خوب پیانیچ توسط مانژوکیچ صاحب موقعیت شد؛ ولی استپ نه چندان خوب او باعث شد این موقعیت نیز از دست برود.

 

پس از این موقعیت یووه، اسپورتینگ بازی را در دست گرفت و حملات خود را شروع کرد و مارتینس که در پشت محوطه یووه پا به توپ شده بود، با عبور از چند بازیکن یووه و در نهایت کیه لینی و شوت دقیقی که داشت، دروازه بوفون را باز کرد.

 

پس از این گل، یووه جلو کشید و خیلی سریع صاحب یک موقعیت عالی شد؛ ولی موقعیت به وجود آمده برای آنها با واکنش خوب پاتریسیو روبرو شد. در ادامه نیمه اول اسپورتینگ باز هم موقعیت هایی در اختیار داشت؛ ولی درخشش بوفون مانع باز شدن دروازه بانوی پیر شد. بازی تا پایان، پایاپای پیش رفت و با برتری اسپورتینگ به پایان رسید.

 

1250930

 

همانطور که انتظار می‌رفت، یووه نیمه دوم را طوفانی آغاز کرد؛ ولی از همان ابتدا موقعیت‌های زیادی روی دروازه اسپورتینگ ایجاد کرد. درخشش پاتریسیو در ابتدای نیمه تا اواخرش مانع گلزنی یووه شده بود. موقعیت‌هایی توسط دیبالا و ماتوییدی روی دروازه اسپورتینگ ایجاد شد؛ ولی توپ ها به گل تبدیل نمی‌شد. در نهایت با درخشش کوادرادو که حسابی خط دفاع اسپورتینگ را در نیمه دوم اذیت کرده بود و پاس خوبش برای ایگواین، مهاجم آرژانتینی توانست کار را به تساوی بکشاند.

پس از این گل، اسپورتینگ در ابتدا فشار آورد؛ ولی یووه با پرس خوب و دفاع منطقی توانست بازی را کنترل کرده و مانع دریافت گل شود. به نظر برنامه آلگری، حفظ تساوی بود تا فشار برای گلزنی. در نهایت بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید تا یووه با 7 امتیاز در رده دوم قرار بگیرد و در فاصله 3 امتیازی بارسا حضور داشته باشد.

دیدگاه‌ها