کد خبر : 1471371 | 10 آبان 1396 ساعت 10:35 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

سپاهان کرانچار چرا به نفس نفس افتاد؟!

کابوس های دو فصل گذشته برای پرافتخارترین باشگاه لیگ برتری دوباره تکرار شد تا این تیم با وجود هزینه های فراوان در تابستان همچنان در بین تیم های انتهای جدولی قرار بگیرد.

سپاهان کرانچار چرا به نفس نفس افتاد؟!

به گزارش "ورزش سه"، با پنج قهرمانی در تاریخ لیگ برتر سپاهان به پرافتخارترین تیم ایرانی تبدیل شد تا طرفدارانش شعار جالبی سر بدهند."ما سپاهانیم و حالا حالاها قهرمان"؛ شعاری که چند فصلی می شود دیگر سر داده نمی شود چون حضور در جمع مدعیان جای خود را به فرار از جمع فانوس به دستان و ماندن در میانه های جدول داده است.


لیگ هفدهم اما برای سپاهانی ها با امیدواری بیشتری استارت خورد، امید به بازگشت روزهای طلایی در ورزشگاه زیبای نصف جهان آن هم با هدایت پیرمرد کروات و سرشناسی که عناوین قهرمانی زیادی در لیگ برتر و جام حذفی برای زردپوشان به ارمغان آورده بود و در پنج هفته پایانی فصل گذشته نیز بردهای ارزشمندی برای سپاهانی ها به ثبت رساند.


اما برخلاف این امیدواری ها اوضاع برای کرانچار و سپاهان اصلا خوب پیش نرفت تا جایی که با گذشت 11 هفته از لیگ این تیم با کسب تنها 11 امتیاز در جایگاه سیزدهم قرار گرفت آن هم با تنها دو برد که باعث شد تمام پیش بینی ها پیرامون بازگشت این تیم به جمع مدعیان قهرمانی لیگ برتر برعکس شود و کار برای پیرمرد کروات سخت تر از همیشه شود.


کرانچار که دیروز چهارمین شکست این فصل را در نقش جهان مقابل پیکان تجربه کرد، در حالی در اردوی سپاهان به نفس نفس افتاد و جایگاهش از هر زمان دیگری متزلزل تر شد که سوای از تمام بدشانسی ها در قبال مصدومیت و محرومیت مهره های کلیدی در افکار ابتدای فصل خود در تیم بستن هم اشتباهات فاحشی داشت؛ چون تیمی که سپاهان در حال حاضر در اختیار دارد با کمبودهایی روبرو است که می شد با یک تفکر بهتر مانع رقم خوردن آن نتایج شود.


سپاهان این روزها چوب نداشتن یک رهبر و بزرگ تر در میانه میدان خود را می خورد؛ بازیکنی که بتواند به خوبی از پس مدیریت جوانان حاضر در تیم برآید یکی مثل محرم نویدکیا. چه بسا اگر این بازیکن باتجربه و به اصطلاح بزرگ در ترکیب سپاهان وجود داشت این تیم دیروز مقابل پیکان به آن شکل غافلگیر نمی شد و می توانست از نمایش بهتری که در طول 90 دقیقه ارائه داده بود، نتیجه بهتر کسب کند.


نکته ای که خود کرانچار و مدیران باشگاه سپاهان هم به آن پی بردند و اولتیماتوم پایان بازی در رختکن به سپاهانی ها مبنی بر این که باید تا هفته پایانی نیم فصل به خود بیایند در غیر این صورت از فهرست کنار گذاشته خواهند شد، پیرو همین موضوع و حقیقت حاکم بر تیم محبوب نصف جهان است که باعث شد تا زردپوشان به نفس نفس بیفتند و دوباره کابوس ها بالای سر اردوی تیم شان سایه برافکند.

دیدگاه‌ها