کد خبر : 1471392 | 10 آبان 1396 ساعت 11:54 | 16.6K بازدید | 1 دیدگاه

محمودی: تیم های دیگر نباید در این زمین بازی کنند

اعتراض تراکتور به چمن یادگار؛ چیزی شبیه پارک!

مسئولان تراکتورسازی نسبت به بازی سایر تیم های تبریزی در ورزشگاه یادگار امام تبریز گلایه دارند.

به گزارش "ورزش‌سه"، چمن ورزشگاه یادگار با وجود اینکه کمتر از یکسال قبل تعویض و مورد بازسازی قرار گرفته اما شرایط مطلوبی ندارد و همین موضوع موجب دلخوری یحیی گل محمدی و مسئولان تراکتورسازی شده است. در این باره برخی بازیکنان تراکتورسازی نیز در مصاحبه های خود چمن یادگار را با چمن پارک مقایسه کردند.


یحیی گل محمدی سرمربی سرخپوشان تبریزی در نشست خبری بعد از بازی با ذوب آهن اعتراض خود از زمین یادگار را به گوش مردم رساند و حتی اعلام کرد از مسئولان باشگاه خواسته اگر قرار است شرایط به این شکل باشد تراکتور در ورزشگاه دیگری بازی کند.

 

1251026


اعتراض اصلی یحیی گل محمدی به بازی کردن چند تیم به طور همزمان در یادگار امام است. هم اکنون تیم های شهرداری و ماشین سازی تبریز بازی های خود را در لیگ دسته اول در یادگار امام انجام می دهند. حتی تمرین روز قبل از بازی ماشین سازی نیز در یادگار انجام شد که این مساله باعث ناراحتی تراکتورسازان شده است.


کاظم محمودی سرپرست تراکتورسازی در این باره گفت: تیم اول شهر تبریز ما هستیم و بیشترین هوادار را هم داریم به‌خاطر همین چمن ورزشگاه یادگار امام (ره) فقط باید مختص ما باشد، چون اگر چمن خوب نباشد نتیجه‌گیری هم سخت می‌شود. مخصوصا حالا که به فصل سرما نزدیک می شویم، نباید تیم های دیگر در این زمین بازی کنند.

 

1251025

دیدگاه‌ها