کد خبر : 1471543 | 10 آبان 1396 ساعت 21:35 | 92.8K بازدید | 0 دیدگاه

صدور مجوز و بازگشت العین به لیگ قهرمانان

برادران عبدالرحمن بلیت ایران را رزرو کردند!

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال امارات در تجدید نظر دوباره مجوز حضور تیم العین در لیگ قهرمانان فصل آینده را صادر کرد.

برادران عبدالرحمن بلیت ایران را رزرو کردند!

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون فوتبال امارات چندی پیش اقدام به صدور مجوز حرفه‌ای تیم‌های فعال در لیگ کشورش کرده بود تا نماینده‌های لیگ قهرمانان آسیا بدون مشکل بتوانند در این رقابت‌ها حضور پیدا کنند که در این اتفاق تیم مطرح العین امارات، نایب قهرمان سال گذشته لیگ قهرمانان و همچنین لیگ امارات نتوانسته بود مجوز لازم را بگیرد.


بعد از گذشت حدود دو هفته از این اتفاق و درخواست تجدید نظر باشگاه‌هایی که مجوز حرفه‌ای آنها صادر نشده، اکنون کمیته استیناف فدراسیون فوتبال امارات اعلام نمود تیم العین امارات می‌تواند در فصل جدید مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کند و مشکلاتی که در این راستا داشته را برطرف نموده است.

 

1251165


البته در اعلام لیست جدید صدور مجوز باشگاه‌های اماراتی از سوی کمیته استیناف فدراسیون فوتبال این کشور نام تیم شباب الاهلی دیده نمی‌شود که عدم حضور این تیم سرشناس در لیگ قهرمانان می‌تواند یکی از اتفاقات مهم در فصل جدید مسابقات باشد.


شباب الاهلی که ادغام شده دو تیم الاهلی(قهرمان فصل گذشته امارات) و الشباب(تیم پنجم سال قبل) است، در فصل ۲۰۱۵ لیگ قهرمانان توانسته بود(الاهلی) نایب قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شود.

 

فدراسیون فوتبال آسیا در آغاز فصل 13-2012 دریافت مجوز از سوی باشگاه را به عنوان الزام قانونی برای شرکت در لیگ قهرمانان قلمداد کرد. مقررات صدور مجوز باشگاه های امارات متحده عربی بر اساس دستورالعمل های حاکم بر اساس مقررات اسناد کار پایه برای باشگاه ها است. دلایل عدم موفقیت برخی باشگاه ها در اخذ مجوز های خود هنوز منتشر نشده است.

دیدگاه‌ها