کد خبر : 1471545 | 10 آبان 1396 ساعت 21:38 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

توقف موناکو در ترکیه برابر بشیکتاش

با توقف برابر بشیکتاش، شانس موناکو برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا کم شد.

توقف موناکو در ترکیه برابر بشیکتاش

 

به گزارش "ورزش سه"، بازی با برتری بشیکتاش آغاز شد . بشیکتاش با استفاده از حمایت طرفدارانش توانست در ۱۰ دقیقه اول صاحب توپ و میدان باشد و فشار خود را بر روی دروازه موناکو بیشتر کند.


در دقیقه ۲ بشیکتاش با جنک توسون صاحب موقعیت شد ضربه محکم او با اختلاف کمی از کنار دروازه بیرون رفت و در دقیقه ۴ با توسیچ صاحب موقعیت شد و شوت محکم او با مدافع موناکو برخورد کرد.


 
پس از دقیقه ۱۰ تیم موناکو نیز به خلق موقعیت پرداخت و توانست ۲ کرنر را به دست بیاورد. در دقیقه ۲۳ کرنر ارسال شده از جناح چپ با ضربه سر یوری تیلمانس با اختلاف کمی به بیرون رفت. در دقیقه ۲۷ لمار هافبک موناکو مصدوم شد و استفان یووتیچ جانشین او شد.

 

دقایقی بعد موناکو با مارکو لوپز صاحب موقعیت شد و پس از عبور از مدافع تیم بشیکتاش شوت زد که ضربه او به بیرون رفت. 

 

اما در دقیقه ۴۱ موناکو به گل رسید. اشتباه آدریانو مدافع سابق تیم بارسلونا باعث شد که لوپز صاحب توپ شود و از پشت محوطه جریمه شوت زد و توپ به گل تبدیل شد.


موناکو پس از این گل به هدف خود رسید و به دفاع از این گلش پرداخت بشیکتاش حملات خود را بیشتر کرد و صاحب موقعیت شد.

 

در دقیقه ۴۴ گوخان گونول مدافع راست بشیکتاش از جناح راست صاحب موقعیت شد و ضربه او با اختلاف بسیار کمی به بیرون رفت. در دقیقه ۴۵ سانتر زیبای کوارشما با ضربه سر په په با اختلاف کمس از بالای دروازه به بیرون رفت. نیمه اول بازی پایاپای بود و هر دو تیم صاحب موقعیت های شدند.

 

 

1251167

 

 

با شروع نیمه دوم بشیکتاش به دنبال گل مساوی بود که در دقیقه ۵۴ بازیکن بشیکتاش توسط خورخه مدافع موناکو به زمین افتاد و صاحب پنالتی شد . جنک توسون توانست پنالتی را به گل تبدیل کند و بازی ۱-۱ شد.

 

۴ دقیقه پس از گل  بشیکتاش صاحب موقعیت برای گل دوم شد . رایان بابل پس از جا گذاشتن دروازبان موناکو توپ را به ریکاردو کوارشما داد که ضربه او با فاصله کمی از کنار دروازه خالی به بیرون رفت. در دقیقه ۷۱ راگی مدافع تیم موناکو در خط حمله صاحب موقعیت شد که بازیکنان بشیکتاش به او اجازه شوت ندادند.

 

دقیقه ۷۶ بشیکتاش با توسون صاحب موقعیت شد که گیلیک اجازه گل دوم را به او نداد و توم را به کرنر فرستاد. در دقیقه ۸۴ بالده در پشت محوطه جریمه شوت محکمی زد و توسط مدافعان بشیکتاش دور شد.

 

در دقایق پایانی بالده بار دیگر صاحب موقعیت شد ولی در ضربه پایانی بی دقت بود. در ادامه هر دو تیم نتوانستند به گل برسند و بازی با نتیجه ۱-۱ به پایان رسید.


بشیکتاش با این ۱ امتیاز در صورتی که لایپزیش در مقابل پورتو پیروز شود به طور مستفیم به مرحله بعد صعود می کند و در مقابل موناکو شانس حضورش در مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا کم شد.

دیدگاه‌ها