کد خبر : 1471585 | 11 آبان 1396 ساعت 09:04 | 27.9K بازدید | 0 دیدگاه

دو پاس گل در رقابت‌های امیدها داده‌ام

درویش‌وند: در حد جانشینی بیرانوند نیستم

گلر پرسپولیس درباره صحبت‌های علیرضا بیرانوند از رفتن و جانشینی او می‌گوید هنوز علیرضا نرفته و خودش را در حد و اندازه‌های او نمی‌داند، چراکه او همیشه برایش یک الگو بوده.

درویش‌وند: در حد جانشینی بیرانوند نیستم

ابوالفضل درویش‌وند گلر جوان تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص رفتن بیرانوند و افزایش شانس حضورش درون دروازه سرخ‌ها به ورزش سه می‌گوید: درست است که بیرانوند بعد از بازی صحبت از رفتن کرده است؛ اما او همیشه دلش با هواداران و باشگاه پرسپولیس است و احتمالا شرایط را اینطور دیده که برای گذراندن سربازی‌اش به تیم‌های نظامی برود. اما اینکه من از رفتن او باید خوشحالم باشم اصلا اینطور نیست، از زمانی که نام علیرضا بیرانوند را در لیگ‌برتر شنیده‌ام او یکی از الگوهایم در زندگی بوده و یکی از علت‌های اصلی موفقیتم در فوتبال را هم روحیه‌ دادن این گلر بزرگ تیم‌ملی می‌دانم.


او در ادامه گفت: از این صحبت‌ها بگذریم باید بگویم من در حال حاضر گلر شماره یک و کاپیتان امیدهای پرسپولیس هستم و در 16 بازی‌ای که انجام شده خیلی موفق بوده‌ام، ضمن آنکه 2 پاس گل را برای هم‌تیم‌هایم فرستاده‌ام.


وی افزود: اینکه من بعد از این روی نیمکت بزرگسالان پرسپولیس حضور خواهم داشت یا نه و یا آنکه می‌توانم در ارنج اصلی باشم یا نه به نظر کادرفنی و در راس آن آقای برانکو برمی‌گردد. البته علیرضا هنوز از پرسپولیس نرفته و زدن این حرف‌ها خیلی زود است، ضمن آنکه علیرضا هرکجا برود و برگردد هواداران از او استقبال خواهند کرد و حتی شاید هواداران پرسپولیس در شهرهای دیگر برای تشویق او به ورزشگاه بروند. او یکی از بهترین‌ گلرهای ایران است و جانشینی نمی‌توان برایش پیدا کرد.


درویش‌وند خوشحالی‌اش از پوشیدن پیراهن پرسپولیس طی سال‌های اخیر را اینطور بیان می‌کند: از شرایط خودم و حضورم در باشگاه پرسپولیس خیلی خوشحالم، این خیلی خوب است که شما در 19 سالگی قهرمانی تیمت را در کارنامه داشته باشی و خوب‌تر آنکه با بزرگانی چون علیرضا بیرانوند گلر شماره یک تیم‌ملی و رادوشوویچ یکی از گلرهای خوب اروپا کار کنید و شاگرد مربی بزرگی چون پانادیچ باشید. از زمانی که به پرسپولیس آمدم عملکردم 40درصد تغییر کرده و از این بابت خیلی خوشحالم.


گلر پرسپولیسی‌ها درباره دعوت نشدنش به تیم‌ملی جوانان هم می‌گوید: یک بار زمان آقای پیروانی به تیم‌ملی جوانان دعوت شدم؛ اما بعد از آن به واسطه نیاز تیم به من به دلیل رفتن لوبانف اجازه حضور در اردوهای بعدی را پیدا نکردم و چون یکی، دو اردو نبودم دیگر آقای پیروانی من را دعوت نکردند؛ اما به خودم ایمان دارم و تلاش می‌کنم تا بتوانم در لیست المپیکی‌های سال آینده باشم.


او درباره موفقیت پرسپولیس و قهرمانی مجددشان هم گفت: آقای برانکو در صحبت‌هایشان حرف زیبایی زدند. ایشان گفتند اگر آمار بازی‌های سال گذشته و امسال تا اینجای کار را مقایسه کنید پرسپولیس خیلی خوب نتیجه گرفته و ما همه با اطمینان برای قهرمانی مجدد در فصل جدید می‌جنگیم.

دیدگاه‌ها