کد خبر : 1471589 | 11 آبان 1396 ساعت 09:08 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

پارس جنوبی جم - سپیدرود؛ دوباره صدرنشینی؟

مهدی تارتار برای ادامه صدرنشینی تیمش فردا باید در جم به مصاف علی نظرمحمدی و شاگردانش در سپیدرود برود. دیداری که می تواند یکی از بازی های زیبای هفته یازدهم باشد.

پارس جنوبی جم - سپیدرود؛ دوباره صدرنشینی؟

به گزارش "ورزش سه"، صدرنشین لیگ فردا در جم به مصاف سپیدرود می رود تا شاهد یکی از دیدارهای جذاب هفته یازدهم باشیم. شاگردان مهدی تارتار در هفته دهم دست به کار بزرگی زدند و در اصفهان ذوب آهن را با نتیجه سه بر صفر شکست دادند. سپیدروی ها نیز هفته دهم را با برد سپری کردند و با برتری 2 بر یک مقابل پدیده حالا با روحیه مضاعف به دیدار صدرنشین لیگ می روند.


در ده هفته سپری شده از لیگ برتر تنها تیم های پارس جم و پرسپولیس طعم صدرنشینی را چشیده اند. شاگردان مهدی تارتار که بی شک پدیده این فصل هستند، با بازی های خوبی که به نمایش گذاشته اند حالا برای تداوم صدرنشینی خود حریف سرسختی به نام سپیدرود رشت را مقابل خود دارند.


شاگردان تارتار که هنوز تنها تیم بدون باخت لیگ هفدهم هستند با 19 گل زده و 8 گل خورده عملکرد خیره کننده ای در ساختار دفاعی و هجومی داشته اند. آنها در تقابل با سپیدرودی که سخت گل می زند و سخت گل می خورد، روز آسانی نخواهند داشت.


سپیدرودی ها با انرژی خاصی بازی های خود را آغاز می کنند به طوریکه از 9 گل زده خود، 4 گل را در 15 دقیقه ابتدایی بازی ها به ثمر رسانده اند. آنها در نیمه دوم متزلزل نشان داده اند و از 9 گل خورده ای که در کارنامه دارند، 6 گل را در 45 دقیقه دوم دریافت کرده اند.


دیدار دو تیم فردا ساعت 15:30 در ورزشگاه تختی جم با قضاوت علی صفایی برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها