کد خبر : 1471692 | 11 آبان 1396 ساعت 18:59 | 30.2K بازدید | 0 دیدگاه

پایان ناکامی با گل‌های دلفی؛

استقلال‌خوزستان 2- سیاه‌جامگان 1؛ نجات با پدیده ملی

ناکامی‌های تیم عبدالله ویسی با دو گل یونس دلفی برابر سیاه جامگان خاتمه یافت و دومین برد فصل استقلال خوزستان به دست آمد.

استقلال‌خوزستان 2- سیاه‌جامگان 1؛ نجات با پدیده ملی

به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان بعد از اینکه در هفته اول به پیروزی رسید، در 9 بازی بعد از آن موفق نشد به پیروزی برسد و پنج باخت و چهار تساوی در کارنامه‌اش داشت تا قعرنشین لیگ برتر شود اما ناکامی های آنها امروز مقابل سیاه جامگانی که تنها به دلیل تفاضل گل بهتر یک پله از آنها بالاتر بود، قطع شد و با دو گلی که یونس دلفی طی 4 دقیقه زد در مقابل تک پنالتی یرکوویچ، شاگردان ویسی بعد از 10 هفته به پیروزی رسیدند و با 10 امتیازی شدن و دو پله صعود به رده چهارم جدول رسیدند تا مشهدی‌ها با مرزبان در رده شانزدهم بایستند.


هفته یازدهم لیگ برتر؛ ساعت: 17؛ تاریخ: 96/08/11
استادیوم: غدیر اهواز/ تماشاگر: 200 نفر
داور: سعید رحیمی‌مقدم؛ کمک‌ها: رحیم شاهین، یعقوب حجتی و جواد محمدی/ ناظر: ابوطالب طاهریان

 

استقلال خوزستان


وحید شیخ‌ویسی، ابوالفضل علایی، موسی کولی‌بالی، عقیل کعبی، مهرداد پورابوالقاسم، میثم دورقی، حسین بهرامی(58- طالب ریکانی)، حکیم نصاری، یونس دلفی، فرید بهزادی‌کریمی(75- رضا کرملاچعب) و کلودیر مارینی جونیور.
سرمربی: عبدالله ویسی


سیاه جامگان مشهد


محمدحسین عین افشار،  محسن آقایی، وحید عسگری، محمدمهدی عسگری(80- یونس شاکری)، رضا شربتی، روح‌الله سیف‌اللهی، محمدرضا خرسندنیا، امیرمحمد پناهی(75- گوران یرکوویچ)، پیام ملکیان، حمیدرضا علی‌عسگری و کیوان امرایی.
سرمربی: علیرضا مرزبان

 

اخطار


عبدالله بهمنی(78) و رضا کرملاچعب(88) از استقلال خوزستان


شرح گل


استقلال خوزستان 1 - سیاه جامگان 0 (دقیقه 69: یونس دلفی): ضد حمله سریع استقلال خوزستان با پاس بلند دورقی از خط دفاعی به پشت مدافعان سیاه جامگان شکل گرفت که فرید کریمی با سرعت بالای خود به توپ رسید اما شوت او را عین‌افشار برگشت داد تا در ریباند دلفی با ضربه تمام کننده گلزنی کند.


استقلال خوزستان 2 - سیاه جامگان 0 (دقیقه 73: یونس دلفی): باز هم فرید کریمی با پاس عرضی دلفی را به توپ رساند که این بازیکن با حرکت به پشت محوطه و شوت‌زنی که با اشتباه عین‌افشار نیز همراه شد دومین گل استقلال خوزستان را به ثمر رساند.


استقلال خوزستان 2 - سیاه جامگان 1 (دقیقه 86: گوران یرکوویچ): پنالتی‌ای که با خطا روی شاکری نصیب سیاه جامگان شده بود را یرکوویچ خلاف جهت شیخ‌ویسی به سمت راست دروازه زد تا یکی از گل‌های خورده این تیم جبران شود.

 

 

بهترین بازیکن


یونس دلفی، پدیده تیم ملی نوجوانان ایران در جام جهانی با زدن دو گل در بازی امروز استقلال خوزستان را با دومین برد فصل از بحران خارج کرد و ستاره تیمش بود؛ ضمن اینکه فرید کریمی نیز که زمینه‌ساز هر دو گل بود نمایش موثری برابر سیاه جامگان ارائه داد.


اتفاق ویژه


تقابل دو تیم هفت امتیازی و قعرنشین لیگ برتر را استقلال خوزستان به سختی برد؛ شاگردان ویسی که در 9 بازی گذشته رنگ پیروزی ندیده بودند توانستند طلسم شکنی کنند و دوباره سه امتیاز بگیرند.


لحظات حساس


دقیقه 26: بهزادی‌کریمی با حرکت سریع وارد محوطه جریمه شد و عین‌افشار را هم جای گذاشت اما شوت نصاری بعد از برخورد به تیرک افقی دروازه دور شد.
دقیقه 29: ارسال نصاری را کولی‌بالی نتوانست استفاده کند تا توپ از کنار دروازه به اوت برود.
دقیقه 32: پاس به عقب عالی مارینی را نصاری با شوت پای چپ کم دقت به اوت زد.
دقیقه 51: شوت بهزادی‌کریمی از پشت محوطه جریمه حاصلی در پی نداشت و به اوت رفت.
دقیقه 1+90: ریکانی قصد داشت با شوت از راه دور گلزنی کند که ضربه او در دو مرحله توسط عین‌افشار جمع شد.
دقیقه 3+90: شوت خرسندنیا از پشت محوطه جریمه با اختلاف کمی از روی دروازه استقلال خوزستان به اوت رفت.

 


در حاشیه


* حسین بادامکی و مصطفی احمدی، دو بازیکن سیاه جامگان از این مسابقه محروم هستند.
* تماشاگران اهوازی استقبال کمی از بازی استقلال خوزستان داشتند اما با این وجود در تمام لحظات بازی به تشویق تیمشان پرداختند.
* به دلیل اعلام خطاهای پیاپی به سود سیاه جامگان در لحظات پایانی، ویسی با اعتراض شدید به داوری وارد زمین شد.

دیدگاه‌ها