کد خبر : 1471890 | 12 آبان 1396 ساعت 18:51 | 20.5K بازدید | 0 دیدگاه

کونته: بازی برابر یونایتد ما را تحریک می کند!

آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی چلسی معتقد است دیدارهایی مانند بازی برابر یونایتد برای بازیکنان اهمیت زیادی دارد.

کونته: بازی برابر یونایتد ما را تحریک می کند!

 

به گزارش "ورزش سه"، چلسی که روزهای خوبی را سپری نمی کند، عصر یکشنبه و در دیداری حساس میزبان شیاطین سرخ در لندن خواهد بود.

 

کانته و بازگشت احتمالی: "کانته پیشرفت خوبی داشته، اما ما فردا را سپری کرده و بعد در مورد او تصمیم خواهم گرفت. کانته قطعا پیشرفت خوبی داشته و من در این مورد خیلی خوشحالم. فراموش نکنید ما در مورد یک بازیکن مهم صحبت می کنیم.

 

 

1184022

 

 

اگر من می خواستم در مورد او ریسک کنم، می توانستم کانته را برابر بورنموث یا رم بازی دهم؛ اما من منتظر مانده و صبر زیادی برای یافتن بهترین راه داشتم و این بدان معنی است که اگر تصمیم بگیرم او را در ترکیب قرار دهم یعنی کانته آماده است."

 

شکست سنگین برابر رم: "صادقانه من فکر می کنم نیمه دوم برابر رم در بسیاری از جنبه های مختلف بد بازی کردیم؛ اما گاهی اوقات چنین اتفاقی رخ می دهد و مهمترین نکته این است که این وضعیت دوباره تکرار نشود.

 

ما یک نیمه خوب بازی کردیم و 2 گل خوردیم؛ اما من در دیدار رفت در لندن که 1-2 پیش بودیم بیشتر نگران بودم، چون بر بازی کنترل نداشتیم. در زمان پیروزی اعتماد به نفس بالاست؛ اما هنگامی که شما در تلاش برای اثبات خود هستید، شخصیت نکته‌ای کلیدی است. کارنامه من به عنوان بازیکن و مربی نشان داده که من همیشه به دنبال ابراز قدرت برابر مشکلات هستم."

 

دیدار این هفته برابر یونایتد: "حالا ما باید برای بازی برابر منچستریونایتد آماده شویم و بهترین بازی خود را در روز یکشنبه برابر آنها انجام دهیم.

 

 

1190145

 

 

من خوشحالم که با این بازیکنان کار می کنم، زیرا تعهد آنها همیشه بالا است؛ اما در این فصل ما در حال مبارزه هستیم، زیرا چلسی با بسیاری از مشکلات مهم مواجه است و رویارویی با آن ساده نیست.

 

آنها تیمی بزرگ هستند و ما باید به این بازی توجه داشته باشیم. ما در حال آماده شدن برای این بازی هستیم؛ اما یونایتد نیز واقعا قدرتمند است.

 

هنگامی که شما برابر یونایتد، منچستر سیتی، آرسنال، لیورپول و تاتنهام بازی می کنید، همیشه یک بازی بزرگ پیش رو دارید و این نوع بازی ها باید بازیکنان را تحریک کند، زیرا در یک فضای فوق العاده بازی می کنند و می دانند بسیاری از مردم بازی را در سراسر جهان تماشا خواهند کرد."

دیدگاه‌ها