کد خبر : 1471899 | 12 آبان 1396 ساعت 21:00 | 51.1K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش والورده به فاصله 8 امتیازی با رئال مادرید

ارنستو والورده معتقد است بارسا تنها باید روی نتایج خودش در فصل جاری تمرکز کند.

واکنش والورده به فاصله 8 امتیازی با رئال مادرید

 

به گزارش "ورزش سه"، بارسا این هفته در شرایطی به مصاف سویا می رود که با اقتدار صدرنشین فعلی لالیگا است.

 

پیروزی قبل از تعطیلات: "همیشه بسیار مهم است که با احساس خوبی به تعطیلات بروید، زیرا 15 روز برابر شماست که می توانید خوشحال یا ناراحت باشید.

 

 

1237704

 

 

بعد از این بازی ما تا کریسمس تعطیلی نداریم. سویا رقیب مهمی است و پس از کسب نتایج بد، این تیم از نظر روحی بهبود یافته است. گرچه از نظر امتیاز این دیدار با باقی مسابقات فرقی ندارد؛ اما برخی امتیازها ارزش متفاوتی دارند."

 

بازگشت اینیستا: "درست مثل مسی، او یک بازیکن فوق العاده است و طبیعی است که شما متوجه غیبت او باشید. حضور آندریاس یا عدم حضور او همیشه قابل توجه است؛ اما ما بازیکنان دیگری داریم که دارای ویژگی های فوق العاده ای هستند که می توانند این کار را خوب انجام دهند."

 

فاصله 8 امتیازی با رئال مادرید: "راه تازه آغاز شده است؛ اما ما باید روی بازی های خودمان تمرکز کنیم و کاری به نتایج آنها نداریم. در حال حاضر باید سعی کنیم سویا را مغلوب کنیم."

 

 

1250515

 

 

600 بازی مسی برای بارسا: "این رقم بازی برای مسی با گلها و پاس گل هایش در یک تیم شگفت انگیز است و حالا او به دنبال پیشی گرفتن از اینیستا و ژاوی است."

 

شرایط عثمان دمبله: "اگر او کفش هایش را پا کرده بدان معنا نیست که قرار است قبل از کریسمس بازی کند و ما برای او صبر خواهیم کرد."

دیدگاه‌ها