کد خبر : 1471943 | 13 آبان 1396 ساعت 09:40 | 30.8K بازدید | 0 دیدگاه

تحلیل جالب سایت contra یونان از ستاره ایرانی

انصاری فرد چگونه انتخاب اول المپیاکوس شد

سایت یونانی در تحلیل از وضعیت حاکم بر خط حمله قهرمان یونان از مسیری که دوباره ستاره ایرانی را به انتخاب اول المپیاکوس تبدیل کرد، نوشت.

به گزارش "ورزش سه"، کریم انصاری فرد بعد از هفته ها سکونشینی سرانجام با تغییرات ایجاد شده روی نیمکت رهبری المپیاکوس مجددا این فرصت را پیدا کرد تا برای قهرمان یونان به میدان برود. اتفاقی که باعث شد سایت contra در تحلیل و آنالیز خط حمله بحران زده مدافع عنوان قهرمانی سوپرلیگ یونان از مسیری که این مهاجم ایرانی طی کرد تا دوباره مرد اول گلزنی شود، پرده برداشت.


این سایت در ابتدای گزارش خود آورد:« سران باشگاه در تابستان مبلغی در حدود 10 تا 12 میلیون یورو در راستای تقویت ساختار تهاجمی خود با برنامه های سرمربی آلبانیایی سرمایه گذاری کردند، غافل از این که یکی از ضعیف ترین خطوط حمله لیگ را به خود اختصاص خواهند داد. مهاجمانی که تعداد گل های شان در این فصل به دو یا سه گل هم نمی رسید و در نهایت هم تنها کریم انصاری فرد بود که در بازگشت به ترکیب توانست کمی از فشارها روی این مهاجمان را بردارد».


نویسنده سایت contra در ادامه تصریح کرد:« کریم که زمستان فصل قبل به المپیاکوس پیوست در حالی حالا بهترین مهاجم تیم قلمداد می شود که در ابتدای رقابت ها پی برد در برنامه های هاسی آلبانیایی جایی ندارد. بسیاری در انتظار جدایی او بودند؛ اما کریم تصمیمش را گرفته بود تا بماند و بجنگد و دوباره ثابت کند ارزش سرمایه گذاری را داشته است که این اتفاق با بازگشت لمونیس به نیمکت رخ داد و کریم دوباره در حضور مهاجمانی همچون بن، آمینیکه و جورجوویچ که در مجموع 12 میلیون یورو هزینه روی دست باشگاه گذاشته بودند به انتخاب اول تبدیل شود».


این سایت یونانی در ادامه با اشاره به تاسفی که سرمربی المپیا از قرار نگرفتن نام کریم در فهرست اروپایی این تیم خورد مدعی شد با مصدومیت مهاجمانی همچون آمینیکه و غیبت مهره ای کلیدی همچون فورتونیوس ملی پوش حالا کریم می تواند با آمادگی و انگیزه های بالا در مصاف حساس با پلاتانیاس در ورزشگاه کارایساکی به میدان برود و تعداد گل هایش را بیشتر کند. این بازی فردا از ساعت 16:30 برگزار خواهد شد.

 

1251621

 

1251622

دیدگاه‌ها