کد خبر : 1472326 | 14 آبان 1396 ساعت 17:40 | 3.9K بازدید | 0 دیدگاه

ما فقط بدشانسیم، همین

دانشگر: امیدوارم موج منفی از سایپا دور بشود

محمد دانشگر مدافع تیم فوتبال سایپا به حمایت از کنعانی زادگان می پردازد و می گوید هیچ مدافعی نیست که در دنیا اشتباه نکند.

دانشگر: امیدوارم موج منفی از سایپا دور بشود

دانشگر در خصوص اشتباه کنعانی زادگان و گل اول پرسپولیس به ورزش سه گفت: هیچ مدافعی در دنیا نیست که اشتباه نکند از بزرگترین و مشهورترین آنها بگیرید تا ما که جزو کوچکترین ها هستیم و اشتباهات بخشی از اتفاقات بازی است. سایپا تیم خوبی دارد و در رویارویی با پرسپولیس هم خوب کار کرد فقط ما چند هفته ای است که بدشانس هستیم.


وی افزود: فکر نمی کنم محمدحسین اشتباه کرده باشد بلکه او روی اتفاق می خواست جلوی گل شدن توپ را بگیرید و چون تعادل لازم را برای کنترل توپ نداشت آن اتفاق افتاد و به نظرم اشتباه نبود بلکه بدشانسی در دفع توپ بود که خیلی عجیب اتفاق افتاد. دو فصل پیش دربازی مقابل استقلال چنین اتفاقی هم برای من رخ داد و زمانی که خواستم جلوی توپ را بگیرم تا گل نشود ناگهان گل به خودی زدم. این اتفاقات در فوتبال پیش می آید ونباید کسی را مقصر کرد.


او درباره شرایط این روزهای سایپا و نتیجه گیری شان هم خاطرنشان کرد: گفتم که ما مقابل حریفان خوب بازی می کنم و فقط بدشانسی و گاها اتفاقات بازی مسبب نتیجه بد و ازدست رفتن امتیازاتمان می شود. ما در همین بازی با پرسپولیس هم موقعیت هایمان به نسبت حریف بیشتر بود و آنها روی اتفاقات بازی به گل رسیدند. امیدوارم در این تعطیلات مشکلات ایچنینی و موج منفی از سایپا دور شود و بتوانیم امتیازات کامل بازی ها را کسب کنیم.


دانشگر اضافه کرد: ما تیم خوبی داریم و خوب هم بازی می کنیم، نمی خواهم همه تقصیرها را به گردن داوری بیاندازیم اما تنها تیمی که در این فصل از داوری می تواند گلایه کند سایپاست. تمام برنامه های فوتبالی به این اشتباهات اشاره کرده که حداقل 10 امتیاز از امتیازاتی که سایپا باید از حریفان می گرفت را بابت همین موضوع از دست دادیم که با همان ها ما اکنون حداقل رتبه سوم یا چهارم جدول قرار می داشتیم.


مدافع سایپا در مورد مقایسه رقابت های اول فصلشان با بازی های اخیرشان می گوید: اگر کسی فوتبالی باشد می داند که بعضی تیم ها لیگ را خوب شروع می کنند اما در ادامه نمی توانند به نتایجی که می خواهند دست پیدا کنند و خیلی ها با تمرینات درست در ادامه لیگ به نتایجی که می خواهند به درستی دست پیدا می کنند و برخی ها هم در روزهای پایانی شرایط خوب مسابقات را به نفع خود می کنند. سایپا نسبت به روزهای اول لیگ افت نکرده و فقط همانطور که گفتم بدشانس است همین.


دانشگر در رابطه با طلبش از نفت تهران تصریح کرد: به من گفته بودند شکایت نکنید و پولتان را پرداخت می کنند اما خبری از هیچ کس نشده و احتمالا طی چند روز آینده اگر قولی که دادند را عملی نکنند شکایت خواهم کرد.

دیدگاه‌ها