کد خبر : 1472335 | 14 آبان 1396 ساعت 18:01 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

پرداخت طلب 50 میلیونی تراکتورسازی به ذوب‌آهن

مسئولان باشگاه تراکتورسازی 50 میلیون تومان طلب ذوب‌آهن بابت انتقال سینا عشوری را پرداخت کردند.

پرداخت طلب 50 میلیونی تراکتورسازی به ذوب‌آهن

به گزارش "ورزش سه"، در ابتدای لیگ شانزدهم زمانی که سربازی سینا عشوری به پایان رسید و به واسطه قراردادش با ذوب‌آهن مجبور بود به این تیم برگردد، مسئولان تراکتورسازی با مدیران تیم اصفهانی وارد مذاکره شدند و توانستند در ازای پرداخت مبلغ 350 میلیون تومان رضایت نامه عشوری را دریافت کنند. با گذشت حدود 1.5 سال از آن اتفاق 50 میلیون تومان از مبلغ مورد توافق باقی مانده و مدیرعامل ذوب‌آهن هفته گذشته طی نامه‌ای به تراکتورسازان خواهان دریافت این مبلغ شده بود.


ذوب‌آهنی ها که بابت این مبلغ به کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز نامه زده بودند، مصرانه خواهان دریافت طلب شان بودند تا اینکه امروز مسئولان تراکتورسازی 50 میلیون تومان بدهی خود را پرداخت کردند.


سعید آذری مدیرعامل ذوب‌آهن پیش از این گفته بود: «بازیکن ما را خریدند، بردند و رباطش را پاره کردند. اینکه 50 میلیون‌مان را خواستیم، ناراحتی ندارد. باشگاه تراکتورسازی اگر نمی‌تواند تعهداتش را عملی کند، بازیکن نخرد. اگر آن 50 میلیون را ندهند، ما هم شیوه دیگری در پیش می‌گیریم.»


حالا اما با پرداخت این 50 میلیون تومان مشکلات میان دو باشگاه ذوب‌آهن و تراکتورسازی درباره انتقال عشوری پایان خواهد یافت.

دیدگاه‌ها