کد خبر : 1472437 | 15 آبان 1396 ساعت 11:07 | 82.8K بازدید | 1 دیدگاه

یک داستان سیسیلی

کونته-مورینیو؛ از دعوا تا بی اعتنایی (عکس)

اختلاف آنتونیو کونته و ژوزه مورینیو که از یک درگیری لفظی جدی در دیدار فصل گذشته دو تیم آغاز شد، در دیدار دیروز دو تیم ابعاد تازه ای به خود گرفت.

کونته-مورینیو؛ از دعوا تا بی اعتنایی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار رفت فصل گذشته دو تیم در لیگ برتر بود که اختلاف این دو مربی آغاز شد. پیروزی 4-0 چلسی مقابل منچستریونایتد، با رفتار تحریک آمیز کونته و درخواست او از تماشاگران برای تشویق تیمش همراه شد؛ حرکتی که خیلی برای مورینیو خوشایند نبود و به همین دلیل، در پایان بازی، در صحبت هایی درگوشی به مربی ایتالیایی تذکر داد که رفتارش تطابقی با پیروزی تیمش نداشته است؛ تذکری که برای کونته قابل درک نبود.

 

این دلخوری کوچک، در رویارویی بعدی به یک درگیری تمام عیار تبدیل شد. خطای شدید آندر هررا روی ادن هازارد باعث شد تا داور، هافبک اسپانیایی منچستریونایتد را با کارت قرمز جریمه کند؛ تصمیمی که اعتراض شدید مورینیو را به همراه داشت. در مقابل، کونته هم وارد معرکه شد و با فریادهای عجیبش بر سر مورینیو، او را وادار به عقب نشینی کرد.

 

 

1252127

 

1252126

 

 

از این زمان بود که رابطه این دو مربی هرگز مثل قبل نشد. در هفته های اخیر هم این دو بارها در کنفرانس های مطبوعاتی با کنایه از هم یاد کردند تا مشخص شود گرد و خاک درگیری فصل قبل هنوز به طور کامل فروکش نکرده است.

به همین دلیل، همه منتظر بودند تا ببینند این دو در دیدار دیروز چه برخوردی با هم خواهند داشت. مورینیو که نشان داده پایبندی زیادی به سنت دست دادن ابتدا و انتهای بازی دارد، در آغاز بازی مقابل تونل ورزشگاه استمفوردبریج ایستاد تا با کونته دست بدهد. مربی ایتالیایی هم که چاره ای نداشت، با بی میلی دست دراز شده آقای خاص را فشرد و به سرعت رد شد.

اما در پایان بازی، این رویارویی، علی رغم انتظار آقای خاص رخ نداد. در حالی که مورینیو خود را به مقابل نیمکت چلسی رساند و حتی با کمک های کونته هم دست داد، اما سرمربی ایتالیایی بی اعتنا به انتظار آقای خاص، خود را به ندیدن زد و وارد زمین شد تا پیروزی ارزشمند تیمش را با شاگردانش جشن بگیرد.

 

 

1252129

 

1252128

 

1252131

 

 

البته کونته در کنفرانس مطبوعاتی، تایید کرد که سنت دست دادن مربیان در پایان بازی برایش چندان اهمیتی ندارد:" دست دادن مهم نیست. مهم پیروزی در بازی هاست. دست دادن می تواند مهم باشد یا نباشد؛ اما مسئله مهمتر در زمین رخ می دهد."

 

به نظر می رسد مورینیو که در یک سال اخیر حتی تلاش کرده رابطه همیشه سردش با آرسن ونگر را بهبود ببخشد، حالا یک دشمن جدید پیدا کرده؛ دشمنی که به این راحتی ها درگیری های گذشته را فراموش نمی کند؛ شخصیتی مثل جوانی های خود آقای خاص.

 

دیدگاه‌ها