کد خبر : 1472445 | 15 آبان 1396 ساعت 10:54 | 32.4K بازدید | 0 دیدگاه

امید استقلال با انگیزه در مسیر روسیه 2018(عکس)

از جمله بازیکنان استقلالی که جایگاهی مطمئن در فهرست نهایی تیم ملی برای روسیه 2018 دارد، این روزها باید دوباره ثابت کند که در بهترین فرم خود قرار گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، امید ابراهیمی سرشناس ترین استقلالی حاضر در اردوی تیم ملی، این روزها بیشتر از هر کدام از هم تیمی های ملی پوش به روسیه 2018 نزدیک است، چون جایگاهی خاص در افکار کارلوس کی روش را به خود اختصاص داده است، بازیکنی که با وجود رقبای بسیار زیاد در پست تخصصی، اما همچنان یکی از اصلی ترین گزینه های سرمربی تیم ملی است.


امید که همچون استقلال در این فصل با بحران های زیادی در رده باشگاهی روبرو شد بعد از گذراندن دوران سخت مصدومیت در بازگشت به ترکیب آبی پوشان نتوانست آن طور که باید و شاید انتظارات را برآورده کند؛ اما با این وجود کی روش که از نظر فنی اعتقاد کاملی به این بازیکن دارد او را به اردوها دعوت کرد و حتی در بازی با روسیه هم به صورت ثابت از این بازیکن بهره برد.


شاید به همین خاطر است که بسیاری او را نزدیک ترین استقلالی به فهرست نهایی تیم ملی در جام جهانی 2018 روسیه می دانند؛ اما خود امید ابراهیمی هم می داند که برای اطمینان بیشتر از تجربه این افتخار بزرگ باید هر چه سریع تر به همان سطحی برگردد که از او انتظار می رود. امید که در روزهای اخیر جزو باانگیزه ترین ملی پوشان در اردوی تهران بود حالا باید مقابل پاناما و ونزوئلا نشان دهد که به روزهای اوج خود برگشته است.

 

دیدگاه‌ها