کد خبر : 1472658 | 16 آبان 1396 ساعت 11:17 | 42.3K بازدید | 0 دیدگاه

نزدیک‌ترین گزینه به مدیرعاملی پرسپولیس کیست؟

علی اکبر طاهری که طی چند فصل اخیر با عملکردی موفق از سمت خود در راس مدیریت باشگاه پرسپولیس کناره‌گیری کرده بود، برخی ناملایمات در این زمینه را بی ارتباط با تصمیم خود دانسته است.

نزدیک‌ترین گزینه به مدیرعاملی پرسپولیس کیست؟

به گزارش "ورزش سه"، طاهری که در طول فصول اخیر با دستیابی به موفقیت‌های فنی تیمش شرایط مثبتی را پشت سر گذاشته، با اعلام استعفای خود و تقدیم آن به وزیر ورزش و جوانان از پایان کار با این تیم خبر داد. مساله‌ای که باعث شده تا گمانه‌زنی‌های زیادی در این رابطه مطرح شود که در ادامه بخشی از آنها را دنبال می‌کنیم.


نامه بازنشستگی و پایان کار؟


موضوعی که در ابتدا در خصوص دلیل کناره‌گیری علی اکبر طاهری مطرح می‌شود به نامه مربوط به منع فعالیت بازنشستگان مربوط است. با این حال مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که از امتیاز حضور در جبهه برخودار است طی مدت اخیر توانسته بود با مجوز وزارت ورزش از این مانع عبور کند و در راس مدیریت باشگاه قرار گیرد. هرچند در مقطعی عدم تمدید این موضوع باعث شده بود تا فعالیت او با وقفه مواجه شود اما اکنون بعید نیست این مساله بار دیگر یکی از دلایل کناره‌گیری او شده باشد.


بازیکنان پرسپولیس علیه مدیرعامل؟


محرومیت پرسپولیس از دو پنجره نقل و انتقالاتی آینده باعث شده این باشگاه نیاز مبرم به تمدید قرارداد تمام بازیکنانش داشته باشد چرا که توانایی جذب جانشین به جایشان را ندارد. این موضوع ظاهراً آن دسته از بازیکنان پرسپولیس که در پایان فصل قراردادشان تمام می‌شود را به فکر جبهه‌گیری علیه مدیرعامل پرسپولیس کرده است. ظاهراً این بازیکنان به درخواست‌های طاهری برای تمدید قرارداد پاسخ مثبت نداده‌اند و همین موضوع او را به فکر جدایی از جمع سرخپوشان انداخته است. اگر این خبر درست باشد باید بازیکنان پرسپولیس را عامل اول و اصلی جدایی مدیرعامل پرسپولیس بدانیم.


پای عابر بانک در میان است؟


شنیده‌ها حکایت از آن دارد که بازیکنانی که قراردادشان رو به اتمام است با وجود پاسخ منفی به درخواست‌های طاهری، به شکل موازی در حال مذاکره با حسین هدایتی هستند و صحبت‌هایشان برای تمدید قرارداد را با این عضو سابق هیات‌مدیره سرخپوشان انجام داده است. این موضوع نشان می‌دهد حسین هدایتی قرار است در فصل آینده هم در پرسپولیس نقش ایفا کند. برخی بازیکنان پرسپولیس یکشنبه شام را در منزل هدایتی صرف کردند و به توافقاتی نیز با او دست یافتند.


چینش متفاوت هیات مدیره


طبق شنیده‌ها، تغییرات در پرسپولیس به میز مدیرعاملی ختم نمی‌شود و ظاهراً قرار است تغییراتی در هیات مدیره باشگاه اعمال شود، حضور علی پروین در این جمع محتمل است. حسین هدایتی که قرار است همچنان از بیرون گود حمایت مالی پرسپولیس را بر عهده بگیرد تقاضای بازگشت پروین به هیات مدیره را مطرح خواهد کرد.


مدیرعامل جدید چه کسی است؟


صحبت از محمد دادکان و بهروز منتقمی است ولی طبق شنیده‌ها این دو نفر اگرچه شانس مدیرعاملی پرسپولیس را دارند ولی گزینه اصلی نیستند و شانس اصلی جانشینی علی‌اکبر طاهری کسی نیست جز مهدی محمدنبی، دبیرکل اسبق فدراسیون فوتبال که این روزها دوباره نامش سر زبان‌ها افتاده است. اگر این اتفاق بیافتد نبی و پروین دو عضوی  هستند که قرار است به زودی به کادر مدیریتی پرسپولیس اضافه شوند.
 

وزیر ورزش همچنان پیگیر بازگشت طاهری


در شرایطی که علی اکبر طاهری ضمن ارسال نامه پنجم مبنی بر استعفای خود به وزارت ورزش راهی کربلا شده است، وزیر ورزش و جوانان همچنان مخالف این موضوع است و در انتظار بازگشت مدیرعامل سرخ‌هاست. سلطانی‌فر مخالفت خود را با این موضوع اعلام کرده و باید دید جریانات موازی چه اتفاقی را برای این باشگاه رقم خواهند زد.

دیدگاه‌ها