کد خبر : 1472870 | 17 آبان 1396 ساعت 14:03 | 39.6K بازدید | 0 دیدگاه

مالکیت نفت بازهم دستخوش تغییرات می‌شود

منصوریان گزینه جانشینی درخشان؟

جلسه مهمی در رابطه با آینده باشگاه نفت درحال برگزاری است و به نظر می رسد که امروز رسما مالکیت باشگاه از شرکت طلائیه گرفته شود.

منصوریان گزینه جانشینی درخشان؟

به گزارش " ورزش سه" مهلت یک ماهه ای که برای حل مشکلات و انجام تعهدات باشگاه نفت به حمیدرضا جهانیان داده شده بود نیز به پایان رسید و امروز جلسه مجمع واگذاری نفت برای تعیین تکلیف آینده این باشگاه تشکیل جلسه داد. جلسه ای که همانطور که رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان و استان تهران پیش از این گفته بود می تواند پایان حضور کوتاه جهانیان در باشگاه نفت باشد. از این جلسه خبر می رسد که امروز مجمع واگذاری و وزارت نفت باردیگر امور مربوط به باشگاه را در اختیار می گیرند و در این رابطه گفته می شود تیم مدیریتی که قبل از بهنام پیشرو و در فصل قبل نفت را اداره می کرد باردیگر اداره این باشگاه را انجام دهد.


همچنین از باشگاه نفت خبر می رسد که این تیم مدیریتی جدید قصد دارد تغییراتی را در کادرفنی ایجاد کرده و این می تواند به معنای پایان کار حمید درخشان باشد. حتی شنیده می شود مسئولان تازه نفت که رابطه خوبی با علی کریمی دارند با او صحبت های اولیه را برای بازگشت انجام داده اند که با مخالفت او مواجه شده است و به نظر کریمی قصد بازگشت به نفت را ندارد. از علیرضا منصوریان مربی سابق استقلال که تجربه حضوری موفق در نفت را دارد به عنوان یکی از جانشینان درخشان نام برده می شود.

دیدگاه‌ها