کد خبر : 1472873 | 17 آبان 1396 ساعت 14:08 | 19.3K بازدید | 0 دیدگاه

نباید حقی از ما ضایع شود

توحید بوشهر ایرانجوان را هم درگیر پرونده قائدی کرد

مهدی قائدی ستاره جوان استقلال در بازگشت به این باشگاه با موضوع شکایت باشگاه توحید بوشهر برای پرداخت حق رشد مواجه شده است.

توحید بوشهر ایرانجوان را هم درگیر پرونده قائدی کرد

به گزارش "ورزش سه"، محمد دوانی موسس باشگاه توحید بوشهر، باشگاهی که بابت حق‌رشد مهدی قائدی از باشگاه ایرانجوان و استقلال شکایت کرده است معتقد است اگر حق‌رشد بازیکنی به باشگاهی که او را به فوتبال معرفی کرده پرداخت نشود دیگر هیچ بازیکنی نمی‌تواند به تیم ملی یا باشگاه‌های معتبر راه پیدا کند و این یکی از ارکان اصلی و موثر بازیکن‌پروری است.


او در این خصوص به ورزش سه گفت: مهدی قائدی 2 سال در تیم توحید بازی کرده و زمان رشدش را در کنار ما سپری کرده و بعد از آن در تیم ملی جوانان، امید و بزرگسالان ایرانجوان و استقلال مطرح شده است.


وی در ادامه گفت: حالا باشگاه ایرانجوان، استقلال یا خود قائدی فرقی نمی‌کند باید قراردادی حرفه‌ای می‌بستند تا حق و حقوق باشگاه اولیه که او را بزرگ و به فوتبال معرفی کرده است پرداخت شود. ما بعد از بی‌توجهی این دو باشگاه تصمیم به شکایت علیه هر دو باشگاه گرفتم و شکواییه‌مان را به کمیته تعیین وضعیت بازیکنان تحویل دادیم و مبلغی را بابت رسیدگی به آن به حساب سازمان لیگ واریز کردیم و منتظر جوابیه از سوی مسوولان سازمان لیگ هستیم.


دوانی در پایان اضافه کرد: هنوز خبری از باشگاه استقلال و ایرانجوان نشده با وجود آنکه طبق صحبت‌های وکیلمان با مسئولین کمیته رای به نفع ما صادر شده و قرار است مبلغی به حساب باشگاه توحید ریخته شود اما مشخص نیست که آیا این مبلغ را باید ایرانجوان به حساب ما واریز کند یا استقلال. مطمئنا ما تا پایان این شکایت را رسیدگی خواهیم کرد چراکه این حق باشگاه توحید است و نباید حقی از ما ضایع شود.

دیدگاه‌ها